Gjest hilsensliten mann på 46 Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Jeg syns det er koselig med besøk, og få besøk. Men jeg er så lei av at nesten hver eneste helg er booket, fordi min kone har skilte foreldre, og de kommer på besøk da oftere enn om de hadde vært sammen. Og det forventes også at vi besøker dem. Også har vi min familie som også skal møtes. Da blir det fort mye som skjer. Flere som blir sliten av å være så sosial, eller der det bare meg?? 0 Siter
Gjest Melis35 Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Har du snakket med din kone om dette? Visst ikke må du begynne der. Klart man blir lei av å alltid være sosial og skal "tilfredstille" andres sosiale behov. Kanskje dere kunne si i fra til familien på forhånd,at dere er litt slitne for tiden,og vil ha en helg alene dere to? Så får jo familien bli surpomper om dem ikke tåler at andre vil ha litt fred. 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Dette kjenner vi oss alle igjen i - til en viss grad. Man får bare sette grenser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.