Gå til innhold

lei!

Gjest hilsensliten mann på 46

Anbefalte innlegg

Gjest hilsensliten mann på 46
Skrevet

Jeg syns det er koselig med besøk, og få besøk. Men jeg er så lei av at nesten hver eneste helg er booket, fordi min kone har skilte foreldre, og de kommer på besøk da oftere enn om de hadde vært sammen. Og det forventes også at vi besøker dem. Også har vi min familie som også skal møtes. Da blir det fort mye som skjer. Flere som blir sliten av å være så sosial, eller der det bare meg??

Gjest Melis35
Skrevet

Har du snakket med din kone om dette?

Visst ikke må du begynne der.

Klart man blir lei av å alltid være sosial og skal "tilfredstille" andres sosiale behov.

Kanskje dere kunne si i fra til familien på forhånd,at dere er litt slitne for tiden,og vil ha en helg alene dere to?

Så får jo familien bli surpomper om dem ikke tåler at andre vil ha litt fred.

Skrevet

Dette kjenner vi oss alle igjen i - til en viss grad. Man får bare sette grenser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...