Axcia Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 http://minmote.no/index.php/2010/08/mystisk-smykketrend/ Nåh, godtfolk, løp og kjøp? Eller drite i trenden og den eventuelle effekten? 0 Siter
Sør Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 ''Armbåndet er laget av silikon med et hologram på midten, som visstnok skal lagre kroppens elektromagnetiske frekvenser og på den måten forbedre kroppens energi og gi bedre balanse, styrke og fleksibilitet. Armbåndet ble laget av brødrene Josh og Troy Rodarmel i California for tre år siden, og de mener at hologrammet i armbåndet inneholder frekvenser som bryter ned negativitet i menneskekroppen. Brødrene hevder armbåndet har egenskaper som har en god effekt på idrettsutøvere, at musklene resittueres raskere og at de blir mer utholdende.'' *hikste-ler* De er vel egentlig smarte, når de utnytter "idiotene" så grundig. Det er fremdeles bedrag, men det begynner faktisk å bli underholdende. 0 Siter
Axcia Skrevet 25. august 2010 Forfatter Skrevet 25. august 2010 ''Armbåndet er laget av silikon med et hologram på midten, som visstnok skal lagre kroppens elektromagnetiske frekvenser og på den måten forbedre kroppens energi og gi bedre balanse, styrke og fleksibilitet. Armbåndet ble laget av brødrene Josh og Troy Rodarmel i California for tre år siden, og de mener at hologrammet i armbåndet inneholder frekvenser som bryter ned negativitet i menneskekroppen. Brødrene hevder armbåndet har egenskaper som har en god effekt på idrettsutøvere, at musklene resittueres raskere og at de blir mer utholdende.'' *hikste-ler* De er vel egentlig smarte, når de utnytter "idiotene" så grundig. Det er fremdeles bedrag, men det begynner faktisk å bli underholdende. Jeg tenkte at det i den minste er effektivt på lommeboka til oppfinnerne, det å la kjendiser få slike armbånd i posten ;-) Hva tenker du om Nikken-produktene? 0 Siter
Sør Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Jeg tenkte at det i den minste er effektivt på lommeboka til oppfinnerne, det å la kjendiser få slike armbånd i posten ;-) Hva tenker du om Nikken-produktene? ''Hva tenker du om Nikken-produktene?'' Det er hysterisk morsomt å se dem bruke "fremmedord", til å beskrive helt åpenbare ting: ''Nikken Sports Bracelet with TriPhase® Technology features Far-Infrared Technology, which absorbs the energy lost by your body and reflects it back.'' Oversatt: Den blir oppvarmet (som alt annet) av varmen som avgis av kroppen din, og den føles (selvsagt) varm når du tar på den. Infrared = vanlig varme Samtidig som det er hysterisk morsomt å lese tullet de finner på, så er det faktisk virkelig skremmende at folk ikke innser at dette er noen som bare har det gøy, og samtidig tjener masse penger på kunnskapsløse folk. Med vennlig hilsen 0 Siter
EnolaGay Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 ''Armbåndet er laget av silikon med et hologram på midten, som visstnok skal lagre kroppens elektromagnetiske frekvenser og på den måten forbedre kroppens energi og gi bedre balanse, styrke og fleksibilitet. Armbåndet ble laget av brødrene Josh og Troy Rodarmel i California for tre år siden, og de mener at hologrammet i armbåndet inneholder frekvenser som bryter ned negativitet i menneskekroppen. Brødrene hevder armbåndet har egenskaper som har en god effekt på idrettsutøvere, at musklene resittueres raskere og at de blir mer utholdende.'' *hikste-ler* De er vel egentlig smarte, når de utnytter "idiotene" så grundig. Det er fremdeles bedrag, men det begynner faktisk å bli underholdende. *Hrmf* Det eneste som bryter ned "negativiteten" min i den retninga er gullfarget med blanke steiner og koster en månedslønn! *snobber* 0 Siter
morsan Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Ser nesten ut som noen mini armbåndsur jeg så i sommer a kroner 49... ;-) 0 Siter
Sør Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 *Hrmf* Det eneste som bryter ned "negativiteten" min i den retninga er gullfarget med blanke steiner og koster en månedslønn! *snobber* Jeg synes hvitfarget kan være (minst) like pent! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Ser nesten ut som noen mini armbåndsur jeg så i sommer a kroner 49... ;-) De kunne man i hvert fall bruke som klokker! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Glimtipper Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Hvorfor noen vil ikle seg et armbånd som roper til omverdenen at de er idioter med begrenset kunnskap om det meste er for meg et mysterium. 0 Siter
Sør Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Hvorfor noen vil ikle seg et armbånd som roper til omverdenen at de er idioter med begrenset kunnskap om det meste er for meg et mysterium. De ønsker nok å være behjelpelige med å fjerne enhver tvil. Med vennlig hilsen 0 Siter
Glimtipper Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 De ønsker nok å være behjelpelige med å fjerne enhver tvil. Med vennlig hilsen Det var jo snilt. Da slipper vi andre å kaste bort tiden vår, i alle tilfeller. Enten vi er ute etter noen som er dum og deilig, ute etter å unngå de dumme eller ute etter å svindle de dumme. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Folk er så forbanna tjukke i hue. Nå har en eller annen sponsor eller annet lurt fått et par superkjendiser til å dra på seg noe tøv på en fest, og om en måned går enhver idiot i den vestlige verden rundt med det tullet der på armen fordi det er kult. Og de sier vi har utviklet oss fra sauene? Yeah right! 0 Siter
Sør Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Folk er så forbanna tjukke i hue. Nå har en eller annen sponsor eller annet lurt fått et par superkjendiser til å dra på seg noe tøv på en fest, og om en måned går enhver idiot i den vestlige verden rundt med det tullet der på armen fordi det er kult. Og de sier vi har utviklet oss fra sauene? Yeah right! ''Og de sier vi har utviklet oss fra sauene? Yeah right!'' Sauer bruker ikke slike "mystiske" armbånd. Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 ''Og de sier vi har utviklet oss fra sauene? Yeah right!'' Sauer bruker ikke slike "mystiske" armbånd. Med vennlig hilsen Men de dilter etter hverandre i flokk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.