Gå til innhold

Vi tape itj! :-)

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg fatter ikke hva som har foregått på brakka der oppe da de bestemte seg for at Eggen kun er en nødløsning fram til jul. Det er vannvidd på høyt nivå å erstatte den mannen med en svenske godt i gang med å sende Stabæk ut av eliteserien.

Men jeg heier også på RBK i kveld.

Skrevet

Jeg fatter ikke hva som har foregått på brakka der oppe da de bestemte seg for at Eggen kun er en nødløsning fram til jul. Det er vannvidd på høyt nivå å erstatte den mannen med en svenske godt i gang med å sende Stabæk ut av eliteserien.

Men jeg heier også på RBK i kveld.

Du kan så si! Enig, enig.

Håper kjeften til Solbakken er full av gress innen kl 22:30 ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kan så si! Enig, enig.

Håper kjeften til Solbakken er full av gress innen kl 22:30 ;-)

Den mannen er konge!

http://www.vgtv.no/?id=31664&category=80

Ikke rart han raskt ble elsket av pressekorpset.

"Det ska dæm ha, Real Madrid, dæm prøvd!"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvem av dem? ;-)

Kent er gooood på Eggen-parodi *s*

Eggen sjøl er standupkomiker *hehe*

Eggen, selvsagt.

Det er befriende å se den mannen i Europa. Så godt som alle andre managere er omtrent like interessante som tørkende maling, mens Eggen kjører sitt eget uhøytidelige grilldressløp der filteret mellom hjerne og munn ligger igjen hjemme. :)

Det er ikke noe poeng å parodiere den mannen der. Her er originalen morsomst.

Skrevet

Eggen, selvsagt.

Det er befriende å se den mannen i Europa. Så godt som alle andre managere er omtrent like interessante som tørkende maling, mens Eggen kjører sitt eget uhøytidelige grilldressløp der filteret mellom hjerne og munn ligger igjen hjemme. :)

Det er ikke noe poeng å parodiere den mannen der. Her er originalen morsomst.

Eggen for president! ;-) *nesten amerikanske tilstander i stua*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Eggen for president! ;-) *nesten amerikanske tilstander i stua*

Noe sier meg at det ikke er like stor fest i stua di nå. Hehe. På den annen side bør det kanskje være det. At det ikke står 6-0 er et aldri så lite under. :)

Skrevet

Noe sier meg at det ikke er like stor fest i stua di nå. Hehe. På den annen side bør det kanskje være det. At det ikke står 6-0 er et aldri så lite under. :)

Å, faen. Du må itj snakk! ;-(

Makeløse sjanser for FCK. Ordfattig nå.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Å, faen. Du må itj snakk! ;-(

Makeløse sjanser for FCK. Ordfattig nå.

Det er i hvert fall liten tvil om at det ville vært noe tilnærma skandale hvis RBK hadde flaksa inn det krysskuddet og gått videre.

I følge de i studio hadde FCK 26 (!) målsjanser.

Det mest imponerende med kampen er at de kun vant 1-0. Den 0-en kunne fort stått på andre siden av streken.

Skrevet

Det er i hvert fall liten tvil om at det ville vært noe tilnærma skandale hvis RBK hadde flaksa inn det krysskuddet og gått videre.

I følge de i studio hadde FCK 26 (!) målsjanser.

Det mest imponerende med kampen er at de kun vant 1-0. Den 0-en kunne fort stått på andre siden av streken.

FCK var utvilsomt best. Sånn er det bare. Helvete.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...