Gå til innhold

Bar mage er "in" igjen

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bar mage har vel alltid vært "inn" for de som kler det.

Problemet er at det er stadig færre som kler det ...

Skrevet

Har ikke muffins. Men mammamage har jeg. Så den holder jeg for meg selv. ;o)

Skrevet

Dette er en mote ytterst få kler. Dessverre er det noen som tror at de kler det; det er ikke et vakkert syn for oss andre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har ikke muffins. Men mammamage har jeg. Så den holder jeg for meg selv. ;o)

''Men mammamage har jeg.''

Så det er det dere kvinner kaller vår ølmage.

Syltynt, rett og slett. ;)

Skrevet

Jeg vil være mer ekstrem enn de andre i denne tråden og si at tilnærmet ingen kler denne moten det øyeblikk de tipper 22. Ikke fordi de automatisk da har upene mager, men fordi jeg ser på dette som en småjente/fjortis-greie. Det er ikke sexy i mine øyne.

Skrevet

''Men mammamage har jeg.''

Så det er det dere kvinner kaller vår ølmage.

Syltynt, rett og slett. ;)

Neh. Det kaller vi "pudding" i henhold til mannen i huset, som mener "Buddahbuilding" er en fin sport!

Gjest Elextra
Skrevet

Verden kan være trygg for at jeg ikke blir gående slik! :-)

Skrevet

Neh. Det kaller vi "pudding" i henhold til mannen i huset, som mener "Buddahbuilding" er en fin sport!

Buddahbuilding! Haha!

:o)

Skrevet

Jeg vil være mer ekstrem enn de andre i denne tråden og si at tilnærmet ingen kler denne moten det øyeblikk de tipper 22. Ikke fordi de automatisk da har upene mager, men fordi jeg ser på dette som en småjente/fjortis-greie. Det er ikke sexy i mine øyne.

Enig - Å gå slik kommer inn under katagorien harry...

Skrevet

Bar mage har vel alltid vært "inn" for de som kler det.

Problemet er at det er stadig færre som kler det ...

Jeg har flat mage, men er altfor gammel til å kle meg slik! Ville sett harry ut med en gang :-/

Skrevet

Syntes moten med bar mage var fæl. Ungene jenter med + 20/30 kg kom vraltende med magen ute!

Hadde en kollega i slutten av 20-årene som gikk sånn den første tiden hun var på jobb. Når klær hun seg fint og gjemmer magen. Ser mye slankere ut.

Skrevet

Verden kan være trygg for at jeg ikke blir gående slik! :-)

Samme her :-)

Det er noe som heter at dersom du fulgte moten sist den var moderne, er du sikkert for gammel for den når den kommer tilbake. Og jeg fulgte ikke engang denne bar-mage-moten sist gang! *hø hø*

Skrevet

Dette er en mote som tar seg fantastisk ut på en ytterst liten del av den kvinnelige befolkningen. Disse vi ser bilde av her, gjør seg så absolutt i en slik mote. Problemet er at når disse viser seg kledd slik, så kaster gud og hvermann seg på denne moten, og de er ytterst få "normale" mennesker som kler det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...