Gjest nesten ferdighevet Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 ...akkurat nå som sommer'n er over... *sukk* ;-) http://minmote.no/index.php/2010/08/stjernene-blotter-magen/ Muffins observeres vaggene rundtomkring. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Bar mage har vel alltid vært "inn" for de som kler det. Problemet er at det er stadig færre som kler det ... 0 Siter
EnolaGay Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Har ikke muffins. Men mammamage har jeg. Så den holder jeg for meg selv. ;o) 0 Siter
Holmes Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Dette er en mote ytterst få kler. Dessverre er det noen som tror at de kler det; det er ikke et vakkert syn for oss andre. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Har ikke muffins. Men mammamage har jeg. Så den holder jeg for meg selv. ;o) ''Men mammamage har jeg.'' Så det er det dere kvinner kaller vår ølmage. Syltynt, rett og slett. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Jeg vil være mer ekstrem enn de andre i denne tråden og si at tilnærmet ingen kler denne moten det øyeblikk de tipper 22. Ikke fordi de automatisk da har upene mager, men fordi jeg ser på dette som en småjente/fjortis-greie. Det er ikke sexy i mine øyne. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 ''Men mammamage har jeg.'' Så det er det dere kvinner kaller vår ølmage. Syltynt, rett og slett. Neh. Det kaller vi "pudding" i henhold til mannen i huset, som mener "Buddahbuilding" er en fin sport! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Verden kan være trygg for at jeg ikke blir gående slik! :-) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Neh. Det kaller vi "pudding" i henhold til mannen i huset, som mener "Buddahbuilding" er en fin sport! Buddahbuilding! Haha! ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Jeg vil være mer ekstrem enn de andre i denne tråden og si at tilnærmet ingen kler denne moten det øyeblikk de tipper 22. Ikke fordi de automatisk da har upene mager, men fordi jeg ser på dette som en småjente/fjortis-greie. Det er ikke sexy i mine øyne. Enig - Å gå slik kommer inn under katagorien harry... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Bar mage har vel alltid vært "inn" for de som kler det. Problemet er at det er stadig færre som kler det ... Jeg har flat mage, men er altfor gammel til å kle meg slik! Ville sett harry ut med en gang :-/ 0 Siter
fresja Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Syntes moten med bar mage var fæl. Ungene jenter med + 20/30 kg kom vraltende med magen ute! Hadde en kollega i slutten av 20-årene som gikk sånn den første tiden hun var på jobb. Når klær hun seg fint og gjemmer magen. Ser mye slankere ut. 0 Siter
morsan Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Verden kan være trygg for at jeg ikke blir gående slik! :-) Samme her :-) Det er noe som heter at dersom du fulgte moten sist den var moderne, er du sikkert for gammel for den når den kommer tilbake. Og jeg fulgte ikke engang denne bar-mage-moten sist gang! *hø hø* 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Dette er en mote som tar seg fantastisk ut på en ytterst liten del av den kvinnelige befolkningen. Disse vi ser bilde av her, gjør seg så absolutt i en slik mote. Problemet er at når disse viser seg kledd slik, så kaster gud og hvermann seg på denne moten, og de er ytterst få "normale" mennesker som kler det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.