Gjest sugarpatty Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Nok et SE X10 mini spørsmål. Om noen vil ta seg tid,selv om det er kamp.... Noen som vet hvordan jeg kan overføre en sang fra min x10 mini til sønnens mobil? Får frem sangene og slikt, men ikke noe valg ang det å sende via f.eks bluetooth. ... 0 Siter
200eek Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Har ikke greie på akkurat den modellen men vet av egen erfaring at en del av de melodiene som liksom hører til telefonen er sperret for å sende videre til andre mobiler Kanskje dette er et slikt tilfelle Så hvis det er noe som har ligget der når mobilen ble kjøpt. Er det ting du selv har lastet inn så vet jeg ikke desverre 0 Siter
Gjest sugarpatty Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Har ikke greie på akkurat den modellen men vet av egen erfaring at en del av de melodiene som liksom hører til telefonen er sperret for å sende videre til andre mobiler Kanskje dette er et slikt tilfelle Så hvis det er noe som har ligget der når mobilen ble kjøpt. Er det ting du selv har lastet inn så vet jeg ikke desverre Er sanger jeg har lagt inn selv ja:) Skjønner det bare ikke,hvor jeg gjør det fra...Ikke noe valg for å sende,slette eller noe... *oppgitt* 0 Siter
200eek Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Er sanger jeg har lagt inn selv ja:) Skjønner det bare ikke,hvor jeg gjør det fra...Ikke noe valg for å sende,slette eller noe... *oppgitt* Men kanskje du ikke kan gjøre det direkte når du åpner melodien, men må gå inn på f.eks. "filoverføring" el og så finne filen der Har du prøvd det? 0 Siter
Gjest sugarpatty Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Men kanskje du ikke kan gjøre det direkte når du åpner melodien, men må gå inn på f.eks. "filoverføring" el og så finne filen der Har du prøvd det? Aner ikke hvor det er engang,jeg.. 0 Siter
200eek Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Aner ikke hvor det er engang,jeg.. He he...du må sette deg ned og trykke litt i fred og ro Da finner du ut litt mer om telefonen Den er forøvrig realt snærten den telefonen din 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.