Gå til innhold

Hva heter slike armbånd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Armbånd til å ha rundt muskelen/på øvre arm....hva heter de?

Hvor får man kjøpt disse?

Har ikke sett slike på årevis

Takk :)

Skrevet

Rånerarmbånd sikkert :D

Ja du har vel heeeeeelt sikker heeeeelt rett

Gjest Lotus77
Skrevet

Ja du har vel heeeeeelt sikker heeeeelt rett

Jeg hadde et slikt en gang, sølvfarget formet som to slanger som møter hverandre i midten.... men brukte det ikke lenge :-)

Skrevet

Jeg hadde et slikt en gang, sølvfarget formet som to slanger som møter hverandre i midten.... men brukte det ikke lenge :-)

Hadde sånn en gang jeg også...to slanger som møttes i midten

Men det er jaggu mange år siden

Ingen ting forsvinner vel bare, alt kommer jo liksom på mote igjen. Men ikke disse. Dog skulle det vel være en mulighet å finne de igjen noe sted

Gjest Lotus77
Skrevet

Ingen ting forsvinner vel bare, alt kommer jo liksom på mote igjen. Men ikke disse. Dog skulle det vel være en mulighet å finne de igjen noe sted

QXL da?

Skrevet

QXL da?

Jo, eller Ebay...men hva i all verden heter de? Skriver jeg armbånd så kommer jo de "vanlige" opp

Gjest Lotus77
Skrevet

Skal ta meg en titt i roteskuffa mi, hvem vet - kanskje finner jeg armbåndet mitt der?

Skal få kjøpe det billig du da hehe :) Eller gratis mot porto.

Gjest Lotus77
Skrevet

Jo, eller Ebay...men hva i all verden heter de? Skriver jeg armbånd så kommer jo de "vanlige" opp

Fant du ut hva de heter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...