Gjest straks mamma til 10 åring Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Ja, da nermer vi oss den magiske bursdagen med stormskritt, og vi står fremfor vår første mobilhandel til barna.. Hva velger vi? Han er opptatt av at det skal gå an å spille av musikk på den (har ikke ipod eller lignende) Vi er imidlertid ikke villig å betale skjorta for telefonen... 0 Siter
200eek Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Et valg...Sony Ericsson W595 Musikkmobil, kjempefin, lekker utseende og billig Vi betalte bare en 700 kr for den med ring kontant kort. Da sønnen min har abbonement byttet vi bare simkortet med en gang han fikk den Anbefales 0 Siter
200eek Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_w595/56901 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 sony ericsson w 595. den har jeg og er ganske fornøyd med den.. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Vi kjøpte også SE W595, walkmanntelefon til vår sønn for 1 mnd. Da betalte vi 700 for den, inkludert kontantkort på 100. Han er fonøyd med telefonen, enkel å bruke. 0 Siter
puttelulle Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Sone Ericsson w595 er en kjempebra telefon!!! Har den sjøl, og eldstemann har likedan. Knallfornøyde!!!! 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Sone Ericsson w595 er en kjempebra telefon!!! Har den sjøl, og eldstemann har likedan. Knallfornøyde!!!! Vil ikke anbefale den. Den er enkel å bruke og ikke altfor dyr, men tåler ingenting. Vi fikk ødelagt to telefoner av den typen på et par måneder, og det var skjermen som gikk på begge to. Min skled fra senga og ned på et teppelagt gulv, ca 50 cm høyt, og det var den tlf. Samme skjedde med dattera sin. To andre venner som også hadde samme tlf har fått ødelagt skjermen. Siden det er et barn som skal ha tlf vil jeg anbefale en mer robust type som tåler litt røff behandling. 0 Siter
zellica Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Vil ikke anbefale den. Den er enkel å bruke og ikke altfor dyr, men tåler ingenting. Vi fikk ødelagt to telefoner av den typen på et par måneder, og det var skjermen som gikk på begge to. Min skled fra senga og ned på et teppelagt gulv, ca 50 cm høyt, og det var den tlf. Samme skjedde med dattera sin. To andre venner som også hadde samme tlf har fått ødelagt skjermen. Siden det er et barn som skal ha tlf vil jeg anbefale en mer robust type som tåler litt røff behandling. Det samme opplevde datteren og hennes samboer. Skjermen til datteren røk, og glidefunksjonen på samboerens gikk to ganger. Vi kjøpte denne mobilen til vår 14 åring, og den virker å være en ok mobil. http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_f305/58402 0 Siter
Mrs D Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Mobilen SDD har nevnt i en annen tråd, SE W995 er solid og har en veldig god og slarkfri slide-mekanisme. Dessuten er den veldig god på lyd. Dessuten er den sykt lekker i rødt. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Jeg var fornøyd da jeg hadde SE W595. Lillesøsteren min hadde samme mobil, men hun hadde trøbbel både med skjerm og batteri. I tråden så kommer jo begge erfaringer frem om denne mobilen. Min virker fint enda, har den som ekstratelefon nå. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Gutten vår fikk Sony Ericsson W 595 til jul i fjor, da han var 10,5. Han har vært kjempefornøyd. Jeg har nettopp kjøpt meg modellen etter, som heter Sony Ericsson W995, og den virker også bra, og har muligens enda litt "kulere" design på ikoner og sånn (uten at jeg bryr meg sånn enormt om det, men gutten min syntes den var veldig stilig). Han har i alle fall vært veldig fornøyd med sin, spiller mye musikk på den, tar bilder, redigerer bilder, tar opp lyder osv. 0 Siter
puttelulle Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Vil ikke anbefale den. Den er enkel å bruke og ikke altfor dyr, men tåler ingenting. Vi fikk ødelagt to telefoner av den typen på et par måneder, og det var skjermen som gikk på begge to. Min skled fra senga og ned på et teppelagt gulv, ca 50 cm høyt, og det var den tlf. Samme skjedde med dattera sin. To andre venner som også hadde samme tlf har fått ødelagt skjermen. Siden det er et barn som skal ha tlf vil jeg anbefale en mer robust type som tåler litt røff behandling. Min har også falt i gulvet, uten gulvteppe under, og er like hel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.