Gjest Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Jeg har noe jeg lurer på, vet ikke hvem jeg kan spørre heller. så derfor prøver jeg her. Jeg har fra jeg var 18 år, og frem til nå, er 30 år. kun gått på attføring og rehabliteringspenger. har vekslet mellom de. Jeg har alltid hatt minste ytelse, da jeg ikke har hatt mulighet å arbeide meg opp poeng. Nå har jeg fått tidsbegrenset uføre med ung uføre. Det står at jeg de siste 10-12 årene har vær alvorlig syk i hverdags og arbeidslivet. Det jeg lurer på da, skulle jeg ikke hatt rett på ung uføre fra mange år siden? jeg vet ikke. har ikke fått nytt vedtak fra nav ennå, bare at jeg har fått innvilget ung uføre og tidsbegr uføre. håper noen vet litt her 0 Siter
Gjest harikkenickfortiden Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Ring eller mail til ditt lokale navkontor. Spør om du har rett på etterbetaling. Tror nok at du har det. kjenner en som fikk varig ufør i en alder av 22, hadde gått på yrkesrettet attføring i to år. fikk etterbetalt for de to årene, men det tok litt tid å få dem. 0 Siter
Rith Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Har NAV satt noe dato for uføretidspunktet i vedtaket? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.