Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå fant jeg jammen meg en cd som heter "magic flutes & music of the Alpes".

Hvor i svarte kom den fra..

Herregud, kan det være panfløytemusikk på den? Jeg tør ikke å sette den på.

Skrevet

Sånt kan jeg også finne i hylla når moderen har vært på besøk:)

Skrevet

Moderen har ikke vært på besøk.

Lurer på om jeg skal legge den i gaveboksen, men jeg vet ikke om det ville være ondskap å gi den bort til noen.

Skrevet

Moderen har ikke vært på besøk.

Lurer på om jeg skal legge den i gaveboksen, men jeg vet ikke om det ville være ondskap å gi den bort til noen.

Gi den til noen du bare liker sånn passe, du. Det er ikke ondt. Jeg synes faktisk det er svært passende.

Skrevet

Gi den til noen du bare liker sånn passe, du. Det er ikke ondt. Jeg synes faktisk det er svært passende.

hehe:-)

Skrevet

Kanskje du har lånt disse cd'ene av noen uten å huske det? Eller at en gjest har glemt dem igjen?

Jeg håper at den som for mange år siden lånte min kokebok "Fra bambusskudd til gurkemeie" foretar en tilsvarende opprydding i sin bokhylle som du når gjør i cd'hylla, derpå stopper og og tenker såpass at hun slår opp permen og ser mitt navn! ;-)

Jeg husker ikke hvem som lånte den. Og jeg som synes svogeren min er litt rar som skriver ned når folk låner bøker/cd'er/dvd'er av han....,-)

Skrevet

Kanskje du har lånt disse cd'ene av noen uten å huske det? Eller at en gjest har glemt dem igjen?

Jeg håper at den som for mange år siden lånte min kokebok "Fra bambusskudd til gurkemeie" foretar en tilsvarende opprydding i sin bokhylle som du når gjør i cd'hylla, derpå stopper og og tenker såpass at hun slår opp permen og ser mitt navn! ;-)

Jeg husker ikke hvem som lånte den. Og jeg som synes svogeren min er litt rar som skriver ned når folk låner bøker/cd'er/dvd'er av han....,-)

Jeg kan aldri huske å ha lånt en cd. Heller ikke at noen har glemt den, det er usannsynlig. Men begynner å få et vagt minne om den i en form for eske. Jeg kan ha fått den. Det er usikkert.

Har så vidt hørt litt på et par spor, og det virker kjent, altså må jeg ha hørt på den en gang tidligere.

Phoooff..

Skrevet

Jeg kan aldri huske å ha lånt en cd. Heller ikke at noen har glemt den, det er usannsynlig. Men begynner å få et vagt minne om den i en form for eske. Jeg kan ha fått den. Det er usikkert.

Har så vidt hørt litt på et par spor, og det virker kjent, altså må jeg ha hørt på den en gang tidligere.

Phoooff..

Jeg har fått cd'er som jeg ikke engang ahr lyttet på ett spor på... burde hiv dem på loppings, men det sitter langt inne .-)

Skrevet

Jeg har fått cd'er som jeg ikke engang ahr lyttet på ett spor på... burde hiv dem på loppings, men det sitter langt inne .-)

Faen, jeg hørte på panfløytemusikken da jeg gikk til sushibutikken. Og jeg husket et spor spesielt godt. Det betyr at jeg må ha likt det en gang.

Så gav sushimannen meg to vårruller i pakken i stedet for en. Altså er man allerede preget av et eller annet.

Jaja.

Skrevet

Faen, jeg hørte på panfløytemusikken da jeg gikk til sushibutikken. Og jeg husket et spor spesielt godt. Det betyr at jeg må ha likt det en gang.

Så gav sushimannen meg to vårruller i pakken i stedet for en. Altså er man allerede preget av et eller annet.

Jaja.

panføyte og sushi? Forviriing på kontinentalt nivå? ;-)

Skrevet

panføyte og sushi? Forviriing på kontinentalt nivå? ;-)

Noe er galt.

Gjest fy på deg!
Skrevet

Er det noe å være så blasfemisk for?

Skrevet

Fysj og fy, jeg hater panfløytemsuikk!!! Kast den!

Skrevet

Fysj og fy, jeg hater panfløytemsuikk!!! Kast den!

Takk!!!

Skrevet

Det der hørtes kjent ut! Tror for pokker at jeg har den i samlinga meg jeg også. Jeg elsket panfløyte for mange år siden, så det er ikke umulig at de traff spiker'n på hodet der. Hadde jeg hatt orden i CD-samlinga kunne jeg hørt på den for deg. Men det har jeg dessverre ikke...

Skrevet

Å, fader, kanskje det egentlig er min CD Cathlin har da! Kan jo hende, at Cathlin er ei jeg kjenner. hehe... Jeg får sjelden tilbake CD'er og bøker jeg låner bort nemlig. Irriterende! Har vurdert å lage lister, men hvem gidder det!

Skrevet

Oi,jeg leste 'fylla' jeg!

Skrevet

Å, fader, kanskje det egentlig er min CD Cathlin har da! Kan jo hende, at Cathlin er ei jeg kjenner. hehe... Jeg får sjelden tilbake CD'er og bøker jeg låner bort nemlig. Irriterende! Har vurdert å lage lister, men hvem gidder det!

Som sagt - min svoger gidder det! :-)

Jeg savner noen andre bøker også, uten at jeg kan komme på alle. Men forleden leste jeg at den amerikanske forfatteren ray Bradbury fylte 80 eller 90 år eller noe slikt, og da kom jeg på at jeg ikke har sett snurten av hans "Døden er en ensom sak" på sikkert 20 år!

*hrmpf*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...