morsan Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Oi,jeg leste 'fylla' jeg! - Er du en slik en som feirer piLse og ikke piNse også? ;-) 0 Siter
nick Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Jasså, du har vært full på Karl Johan? Du er ikke den eneste som har våknet opp uten å huske at du har kjøpt The Inka top hits. Jeg har _nesten_ vært så full. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Du får gi den bort i gave til noen eller noe sånt ;-). Forhåpentligvis hater de den ikke. Prøv helst den eldre garde om du kan! Har noen rare CD-er selv, men jeg mangler faktisk panfølyde hihihi. De blir spilt rundt om kring for å få folk til å slappe av. Jeg får makk når de ødelegger fine låter med den ekle panfølyta. Da ville jeg nok kjøpt noe mer etnisk riktig, ikke type Tears In Heaven på panfølyte liksom *fysj*... Man gjør mye rart i fylla hehehehe 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jasså, du har vært full på Karl Johan? Du er ikke den eneste som har våknet opp uten å huske at du har kjøpt The Inka top hits. Jeg har _nesten_ vært så full. Jeg skulle vært rimelig full, ja faktisk nærmest bevissløs for å kjøpe slik dritt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.