Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi,jeg leste 'fylla' jeg!

- Er du en slik en som feirer piLse og ikke piNse også? ;-)

Skrevet

Jasså, du har vært full på Karl Johan? Du er ikke den eneste som har våknet opp uten å huske at du har kjøpt The Inka top hits.

Jeg har _nesten_ vært så full.

Skrevet

Du får gi den bort i gave til noen eller noe sånt ;-). Forhåpentligvis hater de den ikke. Prøv helst den eldre garde om du kan!

Har noen rare CD-er selv, men jeg mangler faktisk panfølyde hihihi. De blir spilt rundt om kring for å få folk til å slappe av. Jeg får makk når de ødelegger fine låter med den ekle panfølyta. Da ville jeg nok kjøpt noe mer etnisk riktig, ikke type Tears In Heaven på panfølyte liksom *fysj*...

Man gjør mye rart i fylla hehehehe

Skrevet

Jasså, du har vært full på Karl Johan? Du er ikke den eneste som har våknet opp uten å huske at du har kjøpt The Inka top hits.

Jeg har _nesten_ vært så full.

Jeg skulle vært rimelig full, ja faktisk nærmest bevissløs for å kjøpe slik dritt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...