Gå til innhold

Pinlig NRK-tabbe :-)

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor kalles dette en tabbe?

Fyren ble 10. Kanskje NRK tenkte det var på sin plass å opplyse poden? NRK er gode der. Min generasjon har fortsatt full kontroll på kroppen grunnet en smårar lege som løp rundt i folks tarmsystem, og takket være NRK vet jeg at partiet mellom testikler og anus heter skrukk.

Skrevet

LOL!

Da jeg var ti år, røpet ei venninne for foreldrene mine at jeg var forelsket i en gutt som het Lars. Jeg holdt på å dø av skam og hadde seriøst ikke lyst å komme hjem igjen den kvelden. Hadde jeg fått onani-sang på radioen hadde jeg enten dævva eller vært merket for livet! :-)

Gjest glad det ikke var meg
Skrevet

Fantastisk morsomt! Særlig å høre beklagelsen på slutten hihihihi :)))))

Skrevet

"Æ burde kanskje ha lytta litt på teksten før æ sendte den" - ja, det kan nok hende;-)

Skrevet

Uff da!!!!!!! Stakkars stakkars gutt, han må ha blitt lite flau, og foreldrene hans også! Syns det var mer trist enn morsomt, jeg.

Skrevet

Jeg lo godt, og håper at tiåringen kanskje ikke hørte hilsenen... Synes forresten programlederen håndterte det bra:-)

Gjest verinoca
Skrevet

LOL!

Da jeg var ti år, røpet ei venninne for foreldrene mine at jeg var forelsket i en gutt som het Lars. Jeg holdt på å dø av skam og hadde seriøst ikke lyst å komme hjem igjen den kvelden. Hadde jeg fått onani-sang på radioen hadde jeg enten dævva eller vært merket for livet! :-)

Uff, stakkars deg!! :-))))

Gjest verinoca
Skrevet

Hvorfor kalles dette en tabbe?

Fyren ble 10. Kanskje NRK tenkte det var på sin plass å opplyse poden? NRK er gode der. Min generasjon har fortsatt full kontroll på kroppen grunnet en smårar lege som løp rundt i folks tarmsystem, og takket være NRK vet jeg at partiet mellom testikler og anus heter skrukk.

..? javel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...