Gjest verinoca Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Grip en pute og sitt klar til å stappe ansiktet godt inni den.. Hehe ;-))) http://www.youtube.com/watch?v=ydf3NBsTwA8 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Hvorfor kalles dette en tabbe? Fyren ble 10. Kanskje NRK tenkte det var på sin plass å opplyse poden? NRK er gode der. Min generasjon har fortsatt full kontroll på kroppen grunnet en smårar lege som løp rundt i folks tarmsystem, og takket være NRK vet jeg at partiet mellom testikler og anus heter skrukk. 0 Siter
Blomstre Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 LOL! Da jeg var ti år, røpet ei venninne for foreldrene mine at jeg var forelsket i en gutt som het Lars. Jeg holdt på å dø av skam og hadde seriøst ikke lyst å komme hjem igjen den kvelden. Hadde jeg fått onani-sang på radioen hadde jeg enten dævva eller vært merket for livet! :-) 0 Siter
Gjest glad det ikke var meg Skrevet 26. august 2010 Skrevet 26. august 2010 Fantastisk morsomt! Særlig å høre beklagelsen på slutten hihihihi )))) 0 Siter
Bookworm Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 "Æ burde kanskje ha lytta litt på teksten før æ sendte den" - ja, det kan nok hende;-) 0 Siter
ekte nick Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Uff da!!!!!!! Stakkars stakkars gutt, han må ha blitt lite flau, og foreldrene hans også! Syns det var mer trist enn morsomt, jeg. 0 Siter
frosken Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jeg lo godt, og håper at tiåringen kanskje ikke hørte hilsenen... Synes forresten programlederen håndterte det bra:-) 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 LOL! Da jeg var ti år, røpet ei venninne for foreldrene mine at jeg var forelsket i en gutt som het Lars. Jeg holdt på å dø av skam og hadde seriøst ikke lyst å komme hjem igjen den kvelden. Hadde jeg fått onani-sang på radioen hadde jeg enten dævva eller vært merket for livet! :-) Uff, stakkars deg!! :-)))) 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Hvorfor kalles dette en tabbe? Fyren ble 10. Kanskje NRK tenkte det var på sin plass å opplyse poden? NRK er gode der. Min generasjon har fortsatt full kontroll på kroppen grunnet en smårar lege som løp rundt i folks tarmsystem, og takket være NRK vet jeg at partiet mellom testikler og anus heter skrukk. ..? javel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.