Gå til innhold

Noen måte å finne det ut?

Anbefalte innlegg

Gjest Facebook-spørsmål
Skrevet

Jeg har oppdaget at en person som jeg var venn med på facebook, har fjernet meg som venn. Av diverse årsaker hadde det vært vesentlig å finne ut _når_ denne personen fjernet meg fra vennelisten.

Er det noen måter å finne ut dette på?

Gjest Lotus77
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke går an...

Har dere hatt en krangel eller noe da og du lurer på om det var utløsende faktor?

Kan jo være at vedkommende bare har hatt en opprydning i venner og slettet de han/hun ikke har hatt særlig kontakt med på fb. Er jo litt irriterende å ha venner på lista som aldri skriver noe.

Har selv fjernet og blitt fjernet....

Gjest Facebook-spørsmål
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke går an...

Har dere hatt en krangel eller noe da og du lurer på om det var utløsende faktor?

Kan jo være at vedkommende bare har hatt en opprydning i venner og slettet de han/hun ikke har hatt særlig kontakt med på fb. Er jo litt irriterende å ha venner på lista som aldri skriver noe.

Har selv fjernet og blitt fjernet....

Nei, vi har ikke hatt noen krangel. Litt innvikla å forklare. Hun har sannsynligvis kutta ut meg pga. at jeg er venninne med eksdama til den nye kjæresten hennes. Hun vil antakelig ikke at jeg skal kunne se oppdateringene hennes om kjærlighetslivet hennes og rapportere videre til venninna mi.

Venninna mi mistenker at eksen hennes har innledet et forhold til denne dama tidligere enn han selv påstår. Derfor kunne det vært litt interessant å vite _når_ hun fjernet meg som venn.

Det ville ikke vært naturlig at hun fjernet meg som venn pga. generell opprydding. Hun er en gammel arbeidskollega av meg, og jeg ser at hun fortsatt er venn med de andre felles kollegene, men har altså fjernet meg. Hadde hun hatt en generell opprydding, hadde hun vel fjernet de andre ekskollegene også, ikke bare meg.

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, vi har ikke hatt noen krangel. Litt innvikla å forklare. Hun har sannsynligvis kutta ut meg pga. at jeg er venninne med eksdama til den nye kjæresten hennes. Hun vil antakelig ikke at jeg skal kunne se oppdateringene hennes om kjærlighetslivet hennes og rapportere videre til venninna mi.

Venninna mi mistenker at eksen hennes har innledet et forhold til denne dama tidligere enn han selv påstår. Derfor kunne det vært litt interessant å vite _når_ hun fjernet meg som venn.

Det ville ikke vært naturlig at hun fjernet meg som venn pga. generell opprydding. Hun er en gammel arbeidskollega av meg, og jeg ser at hun fortsatt er venn med de andre felles kollegene, men har altså fjernet meg. Hadde hun hatt en generell opprydding, hadde hun vel fjernet de andre ekskollegene også, ikke bare meg.

'' Hun vil antakelig ikke at jeg skal kunne se oppdateringene hennes om kjærlighetslivet hennes ''

Har aldri skjønt meg på alle de som legger ut om sånt på FB. Men det var en digresjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...