Gå til innhold

Christine Koht og ærlig utroskap

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Denne Pernille synes åpenbart det er greit at de har seg litt rundt, og i så fall er det ikke utroskap.

Jeg digger Koht. :)

Skrevet

Denne Pernille synes åpenbart det er greit at de har seg litt rundt, og i så fall er det ikke utroskap.

Koht er en morsom fargeklatt, og hun snakker nesten like mye som meg ;-)

Gjest Selv kontorrotte
Skrevet

Dette utsagnet fra Koth var litt morsomt:

''- 25 prosent av alle kvinner er utro. Men ikke sant, de gjør det i hemmelighet, så du får ikke vite det. Jobber kona di? Da er hun utro! Jobber hun i NAV, ja? Der er nok prosenten litt lavere...''

Takk og lov at ingen har stengt Koth inne på et kjedelig kontor, men latt henne blomstre friskt:

Skrevet

Dette utsagnet fra Koth var litt morsomt:

''- 25 prosent av alle kvinner er utro. Men ikke sant, de gjør det i hemmelighet, så du får ikke vite det. Jobber kona di? Da er hun utro! Jobber hun i NAV, ja? Der er nok prosenten litt lavere...''

Takk og lov at ingen har stengt Koth inne på et kjedelig kontor, men latt henne blomstre friskt:

*hehe*

Skrevet

enig! En fresk dame:-)

Skrevet

Det er tydeligvis greit i deres forhold.

Jeg hadde nok fått sammenbrudd titt og ofte om jeg måtte forholde meg til at sambo kunne slumpe til å ligge med noen andre når det passet han slik.

Men så er jeg kanskje litt eiesyk :)

Gjest Lotus77
Skrevet

fikk meg til å tenke på tråden som var her for ikke lenge siden ang. homofile

og deres seksualliv... at de er litt mer løsslupne der....

Skrevet

Koht er en morsom fargeklatt, og hun snakker nesten like mye som meg ;-)

Hun er dritskummel! Jeg hadde LØPT!

Skrevet

Det er jo ikke utroskap, når hun ikke er utro!

(Utroskap kan være "sex med andre, hvis et ikke er "lov" i det forholdet, men det er jo noe de selv må få definere.)

Med vennlig hilsen

Skrevet

fikk meg til å tenke på tråden som var her for ikke lenge siden ang. homofile

og deres seksualliv... at de er litt mer løsslupne der....

Man kan jo bare se på utroskapsstatistikkene for å skjønne at heterofile er minst like løsslupne som homofile/lesbiske ;-)

Gjest Lotus77
Skrevet

Man kan jo bare se på utroskapsstatistikkene for å skjønne at heterofile er minst like løsslupne som homofile/lesbiske ;-)

Forskjellen er vel at de heterofile går bak ryggen mens de homofile ofte er åpne om det.

Skrevet

Forskjellen er vel at de heterofile går bak ryggen mens de homofile ofte er åpne om det.

''Forskjellen er vel at de heterofile går bak ryggen mens de homofile ofte er åpne om det.''

Så de homofile er ærlige, mens de heterofile er løgnere, i følge deg?

Gjest Lotus77
Skrevet

''Forskjellen er vel at de heterofile går bak ryggen mens de homofile ofte er åpne om det.''

Så de homofile er ærlige, mens de heterofile er løgnere, i følge deg?

Ja, det vil jeg da tro :D

Selvsagt er det en del åpne heterofile par, men tror de homofile ofte er åpnere om dette...

Jeg vet ikke om det er bedre eller verre. Utroskap er utroskap... .men å gå bak ryggen er vel det verste...

Men som dere ser om Koht så har hun vært ærlig mot samboeren sin hver gang hun har hatt seg med andre. Og det er vel litt med den åpenheten de homofile har.

Jeg sier ikke dette er regelen, men jeg tror nok tendensen er at de er litt åpnere i homsemiljøet.... uten at jeg her snakker av erfaring ;-)

men DU sør vet vel litt om dette.... (kremt)

Gjest Lotus77
Skrevet

Det er tydeligvis greit i deres forhold.

Jeg hadde nok fått sammenbrudd titt og ofte om jeg måtte forholde meg til at sambo kunne slumpe til å ligge med noen andre når det passet han slik.

Men så er jeg kanskje litt eiesyk :)

Og om han kommer hjem og smitter deg med clamydia og det som verre er....

Skrevet

Og om han kommer hjem og smitter deg med clamydia og det som verre er....

Vel, han er voksen nok til å vite hvordan en kondom ser ut, hvordan den settes på og hvorfor den er viktig. Så akkurat det er ikke en stor bekymring.

Skrevet

Selvsagt er det en del åpne heterofile par, men tror de homofile ofte er åpnere om dette...

Jeg vet ikke om det er bedre eller verre. Utroskap er utroskap... .men å gå bak ryggen er vel det verste...

Men som dere ser om Koht så har hun vært ærlig mot samboeren sin hver gang hun har hatt seg med andre. Og det er vel litt med den åpenheten de homofile har.

Jeg sier ikke dette er regelen, men jeg tror nok tendensen er at de er litt åpnere i homsemiljøet.... uten at jeg her snakker av erfaring ;-)

''Jeg sier ikke dette er regelen, men jeg tror nok tendensen er at de er litt åpnere i homsemiljøet.... uten at jeg her snakker av erfaring ;-)''

Det er muligvis en tendens til det på gruppenivå, men det skyldes trolig at inntil for få måneder siden var det offisiell diskriminering av dem (de kunne ikke gifte seg, adoptere, osv.)

''men DU sør vet vel litt om dette.... (kremt)''

Jeg fører ikke statistikk, og interesserer meg egentlig fint lite om hvem av mine venner er hetero-, bi- eller homoseksuelle. Jeg vet at jeg er hetero, og det er vel egentlig det viktigste å vite for meg personlig! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

''Utroskap er utroskap... .men å gå bak ryggen er vel det verste...''

Å ha sex med andre er jo ikke utroskap hvis de har avtalt det er lov.

Motsatt, hvis partnere ikke støtter hverandre, snakker ned om den andre foran tredjepart, osv. så er det en form for utroskap, uten at det involverer sex.

Med vennlig hilsen

Gjest Lotus77
Skrevet

''Jeg sier ikke dette er regelen, men jeg tror nok tendensen er at de er litt åpnere i homsemiljøet.... uten at jeg her snakker av erfaring ;-)''

Det er muligvis en tendens til det på gruppenivå, men det skyldes trolig at inntil for få måneder siden var det offisiell diskriminering av dem (de kunne ikke gifte seg, adoptere, osv.)

''men DU sør vet vel litt om dette.... (kremt)''

Jeg fører ikke statistikk, og interesserer meg egentlig fint lite om hvem av mine venner er hetero-, bi- eller homoseksuelle. Jeg vet at jeg er hetero, og det er vel egentlig det viktigste å vite for meg personlig! ;-)

Med vennlig hilsen

Tenkte mer på at du og hadde deg litt rundt........... ;-)

Gjest Lotus77
Skrevet

Vel, han er voksen nok til å vite hvordan en kondom ser ut, hvordan den settes på og hvorfor den er viktig. Så akkurat det er ikke en stor bekymring.

Hvis han nå husker å bruke det da. Er ufattelig mange dumme menn som tror at bare dama ser grei ut er hun nok frisk. Går på p-piller, ser pen og frisk ut... trenger ikke gummi da. Er bare de som ser ut som narkovrak som er syke......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...