Sør Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Tenkte mer på at du og hadde deg litt rundt........... ;-) Jeg har vært sammen med Sørine i snart 15 år. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest ekte kristen Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Det er jo ikke utroskap, når hun ikke er utro! (Utroskap kan være "sex med andre, hvis et ikke er "lov" i det forholdet, men det er jo noe de selv må få definere.) Med vennlig hilsen Det er utroskap når en bryter de gudegitte sakralkirkelige lover. 0 Siter
Sør Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Det er utroskap når en bryter de gudegitte sakralkirkelige lover. *LOL* 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Jeg har vært sammen med Sørine i snart 15 år. Med vennlig hilsen Og med hånden på hjertet aldri hatt noen andre? (med eller uten hennes viten?) 0 Siter
Sør Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Og med hånden på hjertet aldri hatt noen andre? (med eller uten hennes viten?) Nei, jeg har aldri vært utro. :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Glimtipper Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Hvis han nå husker å bruke det da. Er ufattelig mange dumme menn som tror at bare dama ser grei ut er hun nok frisk. Går på p-piller, ser pen og frisk ut... trenger ikke gummi da. Er bare de som ser ut som narkovrak som er syke...... Ja, men siden jeg stiller krav til en viss mengde intelligens når jeg deler livet med noen, så vet samboeren min viktigheten av kondom. Som sagt. 0 Siter
Sør Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Ja, men siden jeg stiller krav til en viss mengde intelligens når jeg deler livet med noen, så vet samboeren min viktigheten av kondom. Som sagt. Jeg håper at kravene dine er større enn bare dette! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Glimtipper Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Jeg håper at kravene dine er større enn bare dette! ;-) Med vennlig hilsen Neida, intelligens er alt jeg bryr meg om. Så i tillegg til at jeg sjekker om han vet hvordan man bruker en kondom, så må han årlig igjennom fire forskjellige IQ tester. 0 Siter
Sør Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Neida, intelligens er alt jeg bryr meg om. Så i tillegg til at jeg sjekker om han vet hvordan man bruker en kondom, så må han årlig igjennom fire forskjellige IQ tester. Nå ble jeg beroliget! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Glimtipper Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Nå ble jeg beroliget! :-) Med vennlig hilsen Ikke sant. Men du skal se han svette over IQ testene! 0 Siter
Sør Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Ikke sant. Men du skal se han svette over IQ testene! Jeg regner med du har en 10-20 andre som også tar testene, slik at du kan velge den beste? Med vennlig hilsen 0 Siter
Glimtipper Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Jeg regner med du har en 10-20 andre som også tar testene, slik at du kan velge den beste? Med vennlig hilsen Neida, han er allerede valgt ut. Men dropper resultatet et år, så er det rett ut. 0 Siter
Holmes Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Jeg regner med du har en 10-20 andre som også tar testene, slik at du kan velge den beste? Med vennlig hilsen Naturlig (?) seleksjon? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Forskjellen er vel at de heterofile går bak ryggen mens de homofile ofte er åpne om det. Jeg tror kanskje heller det handler om de homofile (bifile?) som lever i partnerskap med en av samme kjønn, men som har affærer med en av motsatt kjønn? Det er kanskje litt mer "stuerent" hos enkelte? Vi hører jo stadig vekk om utroskap blant heterofile også, men det henger vi oss ikke opp i på samme måten som når vi hører det om homser. Det blir vel omtrent på samme måten som når utlendinger begår lovbrudd her i landet. Da husker vi det mye bedre enn når etnisk-norske-nordmenn gjør det... For mange år siden sto det storoppslag i drammens tidende: "11 døve i fyllearresten".... Gjett om folk trodde alle døve var sånn! Det hører med til historien at det var et arrangement der rundt 700 døve var samlet.. Jeg var også der og så ikke en eneste som var overstadig berusa 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Det er utroskap når en bryter de gudegitte sakralkirkelige lover. Jeg tror ikke guden din synes det er så hyggelig at du tror han er en kødd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.