Gå til innhold

Prevensjon til kvinner fyller 57

Anbefalte innlegg

Gjest Vil være anonym her jeg nå da
Skrevet

Sjansen for å bli gravid etter fylte 45 må da være minimal?

Jeg er 38 og jeg har fått høre av legen at jeg må regne med å bruke prevensjon i minst 10-15 år til.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg er 38 og jeg har fått høre av legen at jeg må regne med å bruke prevensjon i minst 10-15 år til.

Det høres logisk ut. Ville synes det var rart hvis legen hadde anbefalt deg å bruke prevensjon tyve år til.

Jeg antar at jeg ikke har vært fruktbar de siste årene, men ingen kunne si til meg nøyaktig når jeg sluttet å være det. Jeg var nesten 52 år da jeg fikk fjernet spiralen.

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

Jeg fikk mensen sent, tror jeg var 16 og har mensen inntil 58 år.

Skrevet

Det jeg bet meg merke i : Er det virkelig noen som slutter med prevensjon når de fyller førti?? Jeg er selv førti og hadde aldri turt å gamble med dette..... De fleste er vel fruktbare selv om de er 40 år gamle vil jeg tro...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...