Gjest Vil være anonym her jeg nå da Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Sjansen for å bli gravid etter fylte 45 må da være minimal? Jeg er 38 og jeg har fått høre av legen at jeg må regne med å bruke prevensjon i minst 10-15 år til. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jeg er 38 og jeg har fått høre av legen at jeg må regne med å bruke prevensjon i minst 10-15 år til. Det høres logisk ut. Ville synes det var rart hvis legen hadde anbefalt deg å bruke prevensjon tyve år til. Jeg antar at jeg ikke har vært fruktbar de siste årene, men ingen kunne si til meg nøyaktig når jeg sluttet å være det. Jeg var nesten 52 år da jeg fikk fjernet spiralen. 0 Siter
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Jeg fikk mensen sent, tror jeg var 16 og har mensen inntil 58 år. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Det jeg bet meg merke i : Er det virkelig noen som slutter med prevensjon når de fyller førti?? Jeg er selv førti og hadde aldri turt å gamble med dette..... De fleste er vel fruktbare selv om de er 40 år gamle vil jeg tro... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.