Gjest Näckrosa Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Er sikkert på feil forum, men tenker jeg "når" en del her inne så... Jeg vurderer å bytte til Gjensidige Bank.. Noen som har erfaring med denne banken? Bra? Dårlig? e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg har forsikringene mine i Gjenside og er veldig fornøyd med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg har forsikringene mine i Gjenside og er veldig fornøyd med det. Har du banktjenestene der også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hvorfor akkurat denne banken. Tror både Skandiabanken og Yabank kommer bedre ut i tester. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hvorfor akkurat denne banken. Tror både Skandiabanken og Yabank kommer bedre ut i tester. -Er vel for å få en samlet pris på alle tjenester og forsikringer.. er jo litt å hente på å ha alt samlet på ett sted.. Er generelt fornøyd med Gjensidige forsikring, men byttet for noen år siden pga lånebetingelser etc, slik at jeg nå har alt i banken.. Gjensidige har "lovet" bedre rente hvis jeg overfører lånet til de, samt at de jo har bedre vilkår i forsikringene enn der jeg er nå.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 -Er vel for å få en samlet pris på alle tjenester og forsikringer.. er jo litt å hente på å ha alt samlet på ett sted.. Er generelt fornøyd med Gjensidige forsikring, men byttet for noen år siden pga lånebetingelser etc, slik at jeg nå har alt i banken.. Gjensidige har "lovet" bedre rente hvis jeg overfører lånet til de, samt at de jo har bedre vilkår i forsikringene enn der jeg er nå.. Gjensidige har jo vær i åresvis, så jeg hadde ikke vært skeptisk til å bruke bankdelen de har. Dette er jo heller ikke noe giftemål, så du kan jo endre deg om det ikke fungerer bra nok:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Gjensidige har jo vær i åresvis, så jeg hadde ikke vært skeptisk til å bruke bankdelen de har. Dette er jo heller ikke noe giftemål, så du kan jo endre deg om det ikke fungerer bra nok:-) Ja, du er inne på noe der, Speak ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.