morsan Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Test deg selv - kan du se hvilken vekse og hvilke sko som er dyrest? Jeg fikk full klaff på skoene (en god del flaks, skulle jeg tro, da jeg er mindre skointeressert enn det ihvertfall MYTEN om kvinner tilsier at vi skal være), mens på veskene bommet jeg på de første. Det var nok fordi jeg de lette forgjeves etter svaralternativet: "Begge er dritstygge, og jeg ville ikke hatt noen av dem"! ;-) (NB: Ikke juks ved å se på link-navnet til bildene!) Vesketesten: http://www.klikk.no/mote/detnye/shopping/article598244.ece Skotesten: http://www.klikk.no/mote/detnye/shopping/article595502.ece NB: testen er litt irriterende i og med at du må velge på ett spørsmål og så trykke "avgi din stemme" før du går videre, g helt til slutt kan du sjekke fasiten. Men det er bare fire spørsmål i hver test, så denne litt omstendelige prosedyren burde være overkommelig for de fleste:-) 0 Siter
tonie Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Wow, jeg fikk full klaffe på begge, og det selv om jeg har bodd på landet ganske lenge nå En av veskene ble ren gjetting da. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 1 rett på veskene, og 3 på skoene ) Ren flaks. Jeg har veldig lite interesse for sko og vesker, og kunne ikke tenkt meg noen av dem. Hehe 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Full klaff her! Men det skulle bare mangle så opptatt jeg er av sko og vesker :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Ja, dette var jo testen for meg, sko- og veskefetisjist som jeg er (har ikke så mange vesker, men ganske dyre). Fikk én feil på veskene og full klaff på skoene! Men generelt er jo ikke et bilde nok til å avgjøre - en burde også få kjenne på kvaliteten :-) 0 Siter
morsan Skrevet 27. august 2010 Forfatter Skrevet 27. august 2010 Ja, dette var jo testen for meg, sko- og veskefetisjist som jeg er (har ikke så mange vesker, men ganske dyre). Fikk én feil på veskene og full klaff på skoene! Men generelt er jo ikke et bilde nok til å avgjøre - en burde også få kjenne på kvaliteten :-) ''Men generelt er jo ikke et bilde nok til å avgjøre - en burde også få kjenne på kvaliteten :-)'' Helt enig! Og selv om man bare hadde tittet gjennom f eks en glassmonter, uten å kjenne, ville man hatt mye bedre muligheter til å skille klinten fra hveten enn ved bare å se på et bittelite bilde. 0 Siter
morsan Skrevet 27. august 2010 Forfatter Skrevet 27. august 2010 Full klaff her! Men det skulle bare mangle så opptatt jeg er av sko og vesker :-) *s* Som sagt er ikke min skointeresse såå stor, selv om jeg har en god del par. Men jeg tippet rett først og fremst pga detaljer som så dyrere ut, som f eks en hæl som ikke bare var laget av ett materiale. 0 Siter
morsan Skrevet 27. august 2010 Forfatter Skrevet 27. august 2010 1 rett på veskene, og 3 på skoene ) Ren flaks. Jeg har veldig lite interesse for sko og vesker, og kunne ikke tenkt meg noen av dem. Hehe Jeg HAR en av dem! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 27. august 2010 Forfatter Skrevet 27. august 2010 Wow, jeg fikk full klaffe på begge, og det selv om jeg har bodd på landet ganske lenge nå En av veskene ble ren gjetting da. Ja, selv folk fra landet kan ha peil på slik! ;-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 1 feil på veskene og 2 på skoene. Men bare flaks da - hehe 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 1 feil på veskene og 2 på skoene. Men bare flaks da - hehe 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 HAH, jeg har _alltid_ visst at det nok er en moteguru ett eller annet sted dypt inni meg - full score! Ha-ha-ha-ha, tam-ta-di-da-di-da-da-da-da. Nå må jeg bare finne en metode for å få fram shoppegenet mitt, jeg har pina dø PEIL!!! (OK, så må jeg vel innrømme at jeg bare gjetta, da, har ingen aning om verken moter eller ekthet eller noe som helst.) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jeg HAR en av dem! ;-) Bayswater? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jepp :-) Me too!! Fiiiin veske!! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 27. august 2010 Forfatter Skrevet 27. august 2010 Me too!! Fiiiin veske!! :-) Veldig :-) Jeg har også Anthony til bruk når jeg vil ha en mindre veske og begge armene fri :-) 0 Siter
ariadne Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Full klaff på begge. Jeg er litt overrasket for jeg bruker hendene til å sjekke kvalitet. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Veldig :-) Jeg har også Anthony til bruk når jeg vil ha en mindre veske og begge armene fri :-) Ja, den er fin! Jeg har en Bonny (fant jeg nå ut at den heter) - uunnværlig til ferie og fritid 0 Siter
frosken Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Skjønner ikke hvordan man kan _se_ forskjellen i kvalitet - tror derimot jeg ville ha _kjent_ det dersom jeg hadde skoene og veskene tilgjengelig. *fabrikerer gode unskyldninger for å ikke ha så veldig mange riktige svar* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Ja, den er fin! Jeg har en Bonny (fant jeg nå ut at den heter) - uunnværlig til ferie og fritid Har Bonny jeg også! Bruker den når jeg kjører en litt mer laid back stil:-) Mulberry har veldig fine vesker! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.