Gå til innhold

Hvilekn veske er dyrest? Og hvilke sko? (test)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, den er fin! :)

Jeg har en Bonny (fant jeg nå ut at den heter) - uunnværlig til ferie og fritid ;)

mulberry-bonnie-saddle-bag.png?w=320&h=2

Amputaded leg files? LOL Hvilke nettsteder er det du frekventerer? ;-)

Det var en fin veske! :-)

Gjest Elextra
Skrevet

LOL, det så jeg ikke, bare googlet jeg (var først på Mulberry-siden, men den er så avansert at du ikke kan linke til enkeltbilder).

Og Bonnie heter den visst (som om det skulle bety noe).

Skrevet

Veldig :-)

Jeg har også Anthony til bruk når jeg vil ha en mindre veske og begge armene fri :-)

Den er veldig fin den og, men litt for.. hmm urban(?) for min stil :-)

Men hvor var dere da jeg nærmest ble halshugd på dol for et par år siden fordi jeg kunne finne på å bruke noen tusen på en veske? ;-)

Skrevet

''Amputaded leg files?''

*lol*!!

Skrevet

Fikk rett på alt.

Noe som er rart, siden jeg aldri har eid eller sett på en designerveske eller designersko.

Gjest Elextra
Skrevet

Men hvor var dere da jeg nærmest ble halshugd på dol for et par år siden fordi jeg kunne finne på å bruke noen tusen på en veske? ;-)

''Men hvor var dere da jeg nærmest ble halshugd på dol for et par år siden fordi jeg kunne finne på å bruke noen tusen på en veske? ''

Hehe, jeg husker tråden og at jeg forsvarte din rett til å svi av noen tusen på en veske - jeg husker bare at jeg ikke var spesielt begeistret for vesken i tråden! Mener å huske noe gråhvitt og frynsete noe (hva man går rundt og husker på..) *S*

Skrevet

Ja, selv folk fra landet kan ha peil på slik! ;-)

Ja du, bygdekjerringer er ikke hva de engang var;)

Skrevet

''Men hvor var dere da jeg nærmest ble halshugd på dol for et par år siden fordi jeg kunne finne på å bruke noen tusen på en veske? ''

Hehe, jeg husker tråden og at jeg forsvarte din rett til å svi av noen tusen på en veske - jeg husker bare at jeg ikke var spesielt begeistret for vesken i tråden! Mener å huske noe gråhvitt og frynsete noe (hva man går rundt og husker på..) *S*

*kremt* den er grå og slettes ikke frynsete!

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=7601860

http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.geekhandbags.com/wp-content/uploads/2008/10/miss-rouche-distressed-tote-dg-handbags-250x250.jpg&imgrefurl=http://www.geekhandbags.com/category/dolce-gabbana/page/5&usg=__MFrNw4Icxy14NUfXhsM5GHN513Y=&h=250&w=250&sz=19&hl=no&start=16&zoom=0&um=1&itbs=1&tbnid=Zqup2RPKyvcXTM:&tbnh=111&tbnw=111&prev=/images%3Fq%3Ddolce%2B%2526%2Bgabbana%2Brouche%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DN%26ndsp%3D20%26tbs%3Disch:1

Fant ikke et bilde der den er grå.

Men ellers godt å høre at du forsvarte meg i tråden:-)

Skrevet

Vet ikke hva jeg sa den gang, men min umiddelbare reaksjon er at det må da være bedre å kjøpe en veske til 5000 kroner enn femten. Sånn med tanke på forbruk, forurensning, bærekraftig utvikling osv :)

Så spørsmålet er vel heller om du har 40 vesker eller 3, enn hvor mye de kostet.

Og selvfølgelig om du bidrar til veldedighet og slikt ;)

Sånn uten at du skal måtte svare ang. noe av dette, men det var altså mine tanker :)

Skrevet

Vet ikke hva jeg sa den gang, men min umiddelbare reaksjon er at det må da være bedre å kjøpe en veske til 5000 kroner enn femten. Sånn med tanke på forbruk, forurensning, bærekraftig utvikling osv :)

Så spørsmålet er vel heller om du har 40 vesker eller 3, enn hvor mye de kostet.

Og selvfølgelig om du bidrar til veldedighet og slikt ;)

Sånn uten at du skal måtte svare ang. noe av dette, men det var altså mine tanker :)

Jeg er glad i å kjøpe designer vesker, men jeg har langt i fra 40 stk :-)

Og når det kommer til å gi til veldedighet, tror jeg faktisk jeg ligger over gjennomsnittet:-)

Skrevet

Jeg greide alle, men jeg har virkelig ikke peiling på sånt!

candyqueen_83
Skrevet

Ja, den er fin! :)

Jeg har en Bonny (fant jeg nå ut at den heter) - uunnværlig til ferie og fritid ;)

mulberry-bonnie-saddle-bag.png?w=320&h=2

Jeg syns ingen av disse er fine jeg altså. Men det er kanskje like greit, for jeg tror ikke jeg hadde klart å ta meg råd til dem heller :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg bomma på de to første på begge, ellers 3 av de andre rett. Men skotesten var vanskeligst.

Skrevet

Fikk rett på alle.. Uten å ha peiling i det hele tatt!!! Valgte bare den veska, de skoene som var styggest, som dyrest... heheh

Skrevet

Den tråden kan jeg ikke huske :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...