Gå til innhold

Blink

Gjest Litt selskapsyk bare

Anbefalte innlegg

Gjest Litt selskapsyk bare
Skrevet

Har dere vært innom Blink? Jeg er ute etter en nettvenn, ikke kjæreste. Koster det noe? Og må man legge inn bilde? I såfall uaktuellt for meg.Bedre kontaktsider å anbefale?

Gjest Nettbyisbest?
Skrevet

Jeg anbefaler Nettby, det er noe lignende, men mer oversiktlig enn blink.

Her er de fleste ute etter skravlevenner, noen er selvsagt på sjekkern, men det er jo bare å si fra :) Masse grupper å være med i om du interesserer deg for noe, der kan du diskutere osv som du gjør her på dol.

Og det er gratis.

Betaler kun hvis du vil pynte profilen ekstra masse, men allerede på gratisvarianten kan du style profilen en del og legge ut masse bilder, skrive dagbokinnlegg, ha venneliste osv.

jeg var på blink før, men så forandra de hele greia og jeg forstår ikke bæret... og mista kontakta med "venna" mine der da alle flykta til nettby...

Ja, dere så kanskje at han Fredrik som laga blink hadde brukt samme konseptet på nettby og vg måtte betale dagbladet erstatning :D

Nå er ikke nettby og blink helt likt, men det er basert på det samme.

Gjest Litt skravlesyk bare
Skrevet

Jeg anbefaler Nettby, det er noe lignende, men mer oversiktlig enn blink.

Her er de fleste ute etter skravlevenner, noen er selvsagt på sjekkern, men det er jo bare å si fra :) Masse grupper å være med i om du interesserer deg for noe, der kan du diskutere osv som du gjør her på dol.

Og det er gratis.

Betaler kun hvis du vil pynte profilen ekstra masse, men allerede på gratisvarianten kan du style profilen en del og legge ut masse bilder, skrive dagbokinnlegg, ha venneliste osv.

jeg var på blink før, men så forandra de hele greia og jeg forstår ikke bæret... og mista kontakta med "venna" mine der da alle flykta til nettby...

Ja, dere så kanskje at han Fredrik som laga blink hadde brukt samme konseptet på nettby og vg måtte betale dagbladet erstatning :D

Nå er ikke nettby og blink helt likt, men det er basert på det samme.

Men er nettby for godt voksne folk?

Jeg trenger noen å prate med om seriøse ting. Og skulle dette bli positivt, så kan vi godt treffes til en kopp kaffi en gang også.

Gjest Nettbyisbest?
Skrevet

Jada, jeg har sett folk i alle aldre der, fra 7-100 :)

Du kan gå inn på Folk tror jeg det var, og velge søkekriterier,

velg folk på den aldersgruppa du liker best, f.eks. 40-60 og se hva du finner :)

Gjest nettbyisbest?
Skrevet

Tuuuusen takk!

Men må advare deg mot han ene... han er ute etter en ting og har samboer hehe :)

Hver gang jeg har laget profil er han på meg med en gang...

Han er en av de uten bilde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...