Gjest hell i uhell Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 I løpet av mitt "korte" liv har jeg vært involvert i tre forsikringssaker - som alle talte til min fordel :-) Så hell i uhell liksom... men kunne jo gått gale, at jeg ble skadet eller drept også Heldigvis bare materielle skader og jeg satt igjen med pluss. Takk o lov for forsikringer. 0 Siter
Speak Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jeg venter på oppgjør. Har ventet i 3 uker nå uten å se snurten til noen penger. Men jeg får håpe at jeg også går ut i pluss. (Egentlig blir jeg fornøyd bare jeg får mesteparten dekket etter lynnedslaget...) 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jeg venter på oppgjør. Har ventet i 3 uker nå uten å se snurten til noen penger. Men jeg får håpe at jeg også går ut i pluss. (Egentlig blir jeg fornøyd bare jeg får mesteparten dekket etter lynnedslaget...) Ja, ulempen med forsikring er alt byråkratiet rundt det, og de venter lengst mulig (spare penger?) Med ene forsikringen, en forsikring etter brann i boligkompleks jeg bodde tok det månedsvis før de i det hele tatt kom i gang med arbeidet med å gjenoppbygge bygningen.... så et år senere etter møte fikk vi igjen "tapt leieinntekt" for inntil 24 mnd, så tok det enda et år eller to før de endelig ble ferdig med bygningen pga mye om og men om hva forsikringen skulle dekke... Men etter mye tålmodighet endte alle som eide leiligheter der stort sett i pluss, vi fikk finere leiligheter enn før brannen pluss vi fikk igjen "tapte inntekter" for 24 mnd Og en bilsak, der tok det ca. et halvt å før jeg endelig fikk penger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.