Gå til innhold

Fått igjen på forsikring?

Anbefalte innlegg

Gjest hell i uhell
Skrevet

I løpet av mitt "korte" liv har jeg vært involvert i tre forsikringssaker - som alle talte til min fordel :-)

Så hell i uhell liksom... men kunne jo gått gale, at jeg ble skadet eller drept også :)

Heldigvis bare materielle skader og jeg satt igjen med pluss.

Takk o lov for forsikringer.

Skrevet

Jeg venter på oppgjør. Har ventet i 3 uker nå uten å se snurten til noen penger. Men jeg får håpe at jeg også går ut i pluss. (Egentlig blir jeg fornøyd bare jeg får mesteparten dekket etter lynnedslaget...)

Gjest trådstarter
Skrevet

Jeg venter på oppgjør. Har ventet i 3 uker nå uten å se snurten til noen penger. Men jeg får håpe at jeg også går ut i pluss. (Egentlig blir jeg fornøyd bare jeg får mesteparten dekket etter lynnedslaget...)

Ja, ulempen med forsikring er alt byråkratiet rundt det, og de venter lengst mulig (spare penger?)

Med ene forsikringen, en forsikring etter brann i boligkompleks jeg bodde

tok det månedsvis før de i det hele tatt kom i gang med arbeidet med å gjenoppbygge bygningen.... så et år senere etter møte fikk vi igjen

"tapt leieinntekt" for inntil 24 mnd, så tok det enda et år eller to før de endelig ble ferdig med bygningen pga mye om og men om hva forsikringen skulle dekke...

Men etter mye tålmodighet endte alle som eide leiligheter der stort sett i pluss,

vi fikk finere leiligheter enn før brannen pluss vi fikk igjen "tapte inntekter" for 24 mnd :)

Og en bilsak, der tok det ca. et halvt å før jeg endelig fikk penger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...