Gå til innhold

Grunnskolen: fra Fronter til It's learning

Axcia

Anbefalte innlegg

Fronter er et tungrodd system. Jeg har aldri likt det.

Er det noen som kjenner til It's learning? Skolen her skal starte med det nå. *øyner litt håp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

I følge søsteren min (elev) og en lærer jeg kjenner, så er det bra.

Selv har jeg brukt Fronter og synes det er litt tunggrodd. Ikke minst det at lærerene mine ikke helt mestret bruken av det (med noen få unntak).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner bare til Fronter og synes det er helt ok.

Kjæresten har brukt begge i en del år og liker begge to. Det er visst flere muligheter i It's learning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's learning er bra :) kjenner til programmet både fra barne- og ungdomsskolen. Brukes aktivt av elever/lærere og skolen bruker det også til div. info til oss foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner begge systemene, og vil vel påstå at det ikke er så veldig store forskjeller mellom systemene. Det kommer mest an på bruken av systemet (dvs. hvor aktive f.eks lærerne er i bruken av systemet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til (og bruker) begge plattformene. Jeg synes ikke noen av dem er optimale, men jeg holder en knapp på It's Learning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...