Axcia Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Fronter er et tungrodd system. Jeg har aldri likt det. Er det noen som kjenner til It's learning? Skolen her skal starte med det nå. *øyner litt håp* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 It's learning er et bra program synes jeg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg har ikke kjennskap til det selv, men datteren min har brukt det en del, hun har vært fornøyd med det iallefall 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 I følge søsteren min (elev) og en lærer jeg kjenner, så er det bra. Selv har jeg brukt Fronter og synes det er litt tunggrodd. Ikke minst det at lærerene mine ikke helt mestret bruken av det (med noen få unntak). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg kjenner bare til Fronter og synes det er helt ok. Kjæresten har brukt begge i en del år og liker begge to. Det er visst flere muligheter i It's learning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 It's learning er bra kjenner til programmet både fra barne- og ungdomsskolen. Brukes aktivt av elever/lærere og skolen bruker det også til div. info til oss foreldre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg kjenner begge systemene, og vil vel påstå at det ikke er så veldig store forskjeller mellom systemene. Det kommer mest an på bruken av systemet (dvs. hvor aktive f.eks lærerne er i bruken av systemet). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Vi har ikke brukt Fronter, men jeg har ikke opplevd It's learning som noen spenstig plattform, heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg kjenner til (og bruker) begge plattformene. Jeg synes ikke noen av dem er optimale, men jeg holder en knapp på It's Learning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mirramor Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Er ny på Fronter nå, og gudhjelpemeg for et traust opplegg, ja. Godt å høre at det kanskje skal skje ting der og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Vi bruker It's Learning på høyskolen, jeg syns det fungerer bra. Har ikke kjennskap til Fronter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.