Gå til innhold

Tybring Gjedde kronikk

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

12

• ShitDiddelyDo

10

• Colette

6

• Mrs. Wallace

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest mirramor
Skrevet

Hehe, noen som legger ut åte til Sør her, eller? ;-)

Skrevet

Velkommen til DOL, Tore Tvedt.

''Velkommen til DOL, Tore Tvedt.''

LOL:-) De tenker ikke på det i den retningen, skjønner du:-)

Skrevet

Norske statsborgere kan selvfølgelig ikke kastes ut av landet.

''Norske statsborgere kan selvfølgelig ikke kastes ut av landet.''

Nei, men det ville jo vært flott, og løst mye kriminalitet som de tydeligvis er ansvarlig for.

Tar du avstand fra Frp på grunn av kriminaliteten deres?

Gjest Flerkulturell nei!
Skrevet

''Frp har flest kriminelle

Partiet står for halvparten av lovbruddene utført av partipolitikere.''

Kilde: http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/11/12/482662.html

La oss nå kaste denne kriminelle minoriteten ut av landet!

Det er nå engang slik at folkets parti (FRP) gjenspeiler kriminaliteten i samfunnet.

Skrevet

Norske statsborgere kan selvfølgelig ikke kastes ut av landet.

Kanskje vi kunne merket alle som er registrert i strafferegisteret? Kanskje sette på dem en gul stjerne eller lignende?

Skrevet

Det er nå engang slik at folkets parti (FRP) gjenspeiler kriminaliteten i samfunnet.

Akkurat som innvandrene med andre ord. Så fint.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes artikkelen er herlig. Endelig viser FRP seg så usmakelige at det framtidige samarbeidet med Høyre vil henge i en tynn tråd.

Spesielt artig finner jeg det at Gjedde klager over at den kristne kultur utraderes, i beste ekstrem-KRF-ånd.

Hele artikkelen får meg til å lure på om Tybring Gjedde er fast skribent på VGD.

Men det er ytterst skremmende at en profilert politiker har forstått så lite. Fyren snakker som om vi har noe valg. Som om ikke Norge allerede er et flerkulturelt samfunn.

Retorikken er på et så grotesk nivå at det tidvis høres ut som om han vil utrydde noen. Ikke det minste rart norske nynazister hyller mannen.

Skrevet

Jeg synes artikkelen er herlig. Endelig viser FRP seg så usmakelige at det framtidige samarbeidet med Høyre vil henge i en tynn tråd.

Spesielt artig finner jeg det at Gjedde klager over at den kristne kultur utraderes, i beste ekstrem-KRF-ånd.

Hele artikkelen får meg til å lure på om Tybring Gjedde er fast skribent på VGD.

Men det er ytterst skremmende at en profilert politiker har forstått så lite. Fyren snakker som om vi har noe valg. Som om ikke Norge allerede er et flerkulturelt samfunn.

Retorikken er på et så grotesk nivå at det tidvis høres ut som om han vil utrydde noen. Ikke det minste rart norske nynazister hyller mannen.

Det skremmende er jo at han ikke er alene. I Aftenposten i dag skrives det at utspillet trolig er klarert med Siv Jensen.

Man kan liksom ikke se Høyre - som er et anstendig parti, med respekt for individet - skal i seng med disse folkene fra Frp.

Det er nok svært mange i Høyre som hadde foretrukket at Høyre samarbeidet med Ap før Frp.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Fint for deg. Jeg gadd ikke lese mer etter 2,5 avsnitt. Rasismepropaganda fra partiet for dem med lavest IQ.

Brune bremsespor.

Skrevet

Så du tror at Tybring Gjedde er "en av folket"? Eller en "vanlig arbeider/trygdet" for og si det med andre ord?

Skrevet

Fint for deg. Jeg gadd ikke lese mer etter 2,5 avsnitt. Rasismepropaganda fra partiet for dem med lavest IQ.

Brune bremsespor.

Ropene om et "innvandrerregnskap" ble underlig stille etter at det viste at det gikk i pluss.

Jeg lurer på hva Frp og frpere koster Norge? Altså, hvis de mener det er OK å føre regnskap over innvandrere, så må de vel akseptere at noen regner på hvor mye de koster landet?

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det skremmende er jo at han ikke er alene. I Aftenposten i dag skrives det at utspillet trolig er klarert med Siv Jensen.

Man kan liksom ikke se Høyre - som er et anstendig parti, med respekt for individet - skal i seng med disse folkene fra Frp.

Det er nok svært mange i Høyre som hadde foretrukket at Høyre samarbeidet med Ap før Frp.

Med vennlig hilsen

Egentlig er det rart AP og Høyre ikke vil samarbeide. Det må henge igjen fra gamle tider. AP og Høyre står langt nærmere hverandre enn Høyre og FRP, eller AP og SV, for den saks skyld.

Men ja - det ser ut til å være klart med Siv Jensen, og jeg tror nok Lysbakken har helt rett her.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10018227

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Frp har flest kriminelle

Partiet står for halvparten av lovbruddene utført av partipolitikere.''

Kilde: http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/11/12/482662.html

La oss nå kaste denne kriminelle minoriteten ut av landet!

Det er heldigvis mange av dem som reiser frivillig. I Spania hører jeg det er store hærskarer av FRPere (som jobber svart og sånn sett tar arbeid fra den vanlige mannen i gata i et land som sliter med stor arbeidsledighet), og jeg tror ikke jeg har møtt en fastboende nordmann i Thailand som ikke høres ut som en typisk FRPer etter en samtale på ca. 2 minutter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...