Sør Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Det er heldigvis mange av dem som reiser frivillig. I Spania hører jeg det er store hærskarer av FRPere (som jobber svart og sånn sett tar arbeid fra den vanlige mannen i gata i et land som sliter med stor arbeidsledighet), og jeg tror ikke jeg har møtt en fastboende nordmann i Thailand som ikke høres ut som en typisk FRPer etter en samtale på ca. 2 minutter. Jeg husker jo at Carl I Hagen uttalte at spanjolene i Spania burde lære seg norsk for å snakke med innvandrerne, men merkelig nok i Norge er det innvandrerne som bør lære seg norsk... At nordmenn i Spania skal lære seg spansk er tydeligvis utenkelig! *LOL* Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jeg husker jo at Carl I Hagen uttalte at spanjolene i Spania burde lære seg norsk for å snakke med innvandrerne, men merkelig nok i Norge er det innvandrerne som bør lære seg norsk... At nordmenn i Spania skal lære seg spansk er tydeligvis utenkelig! *LOL* Med vennlig hilsen Det som er så absurd er at saueflokken nikker anerkjennende uansett hva de sier. Men Carl I Hagen kan nesten ikke sammenlignes med enkelte av partiets frontfigurer i dag, inkludert partilederen. 0 Siter
Sør Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Det som er så absurd er at saueflokken nikker anerkjennende uansett hva de sier. Men Carl I Hagen kan nesten ikke sammenlignes med enkelte av partiets frontfigurer i dag, inkludert partilederen. ''Det som er så absurd er at saueflokken nikker anerkjennende uansett hva de sier.'' Uansett hvor "farlig" man måtte mene flerkulturalitet er, så er monokultur (slik Tybring Gjedde tilsynelatende forfekter) langt verre og farligere. Det fører til åndelig innavl - bare se til Nord Korea... ''Men Carl I Hagen kan nesten ikke sammenlignes med enkelte av partiets frontfigurer i dag, inkludert partilederen.'' Hvordan da, tenker du? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest speer Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 ''Norske statsborgere kan selvfølgelig ikke kastes ut av landet.'' Nei, men det ville jo vært flott, og løst mye kriminalitet som de tydeligvis er ansvarlig for. Tar du avstand fra Frp på grunn av kriminaliteten deres? Når jeg velger part tar jeg hensyn til partiprogrammet. Hva medlemme driver med ellers er meg revnende likegyldig. Norske statsborgere straffes selvfølgelig i Norge. Kriminelle utlandinger skal sendes ut. Og nei, jeg har aldri stemt Frp, og har heller ingen planer om å gjøre det. 0 Siter
Sør Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Når jeg velger part tar jeg hensyn til partiprogrammet. Hva medlemme driver med ellers er meg revnende likegyldig. Norske statsborgere straffes selvfølgelig i Norge. Kriminelle utlandinger skal sendes ut. Og nei, jeg har aldri stemt Frp, og har heller ingen planer om å gjøre det. Du skriver støtt og stadig negativt om "muslimer" og "innvandrere", som om de var homogene grupper. Jeg kan omformulere meg: Tar du avstand fra frpere på grunn av kriminaliteten deres? 0 Siter
Colette Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Det som er så absurd er at saueflokken nikker anerkjennende uansett hva de sier. Men Carl I Hagen kan nesten ikke sammenlignes med enkelte av partiets frontfigurer i dag, inkludert partilederen. He..he....Carl hadde stil. Noe hans etterfølger er i totalt mangel av. Grøss..for ei dame....Da kan du snakke om bart, SDD:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 ''Det som er så absurd er at saueflokken nikker anerkjennende uansett hva de sier.'' Uansett hvor "farlig" man måtte mene flerkulturalitet er, så er monokultur (slik Tybring Gjedde tilsynelatende forfekter) langt verre og farligere. Det fører til åndelig innavl - bare se til Nord Korea... ''Men Carl I Hagen kan nesten ikke sammenlignes med enkelte av partiets frontfigurer i dag, inkludert partilederen.'' Hvordan da, tenker du? Med vennlig hilsen ''Uansett hvor "farlig" man måtte mene flerkulturalitet er, så er monokultur (slik Tybring Gjedde tilsynelatende forfekter) langt verre og farligere. Det fører til åndelig innavl - bare se til Nord Korea...'' Hvis du så Støre mot Gjedde hos NRK i går, brukte Støre nettopp Nord Korea som eksempel. ''Hvordan da, tenker du?'' Retorikken har blitt langt styggere etter at Hagen ga seg, og FRP kommer unna med langt drøyere uttalelser i dag enn for få år siden. Innlegget til Gjedde ville sannsynligvis aldri sluppet gjennom Hagens sensur. Dette innlegget er så drøyt at det mest av alt minner om noe fra Vigrid eller tidligere FMI. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 He..he....Carl hadde stil. Noe hans etterfølger er i totalt mangel av. Grøss..for ei dame....Da kan du snakke om bart, SDD:-) Ja, den dama skremmer meg. Men utseendet står i det minste i stil med personligheten. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 ''Uansett hvor "farlig" man måtte mene flerkulturalitet er, så er monokultur (slik Tybring Gjedde tilsynelatende forfekter) langt verre og farligere. Det fører til åndelig innavl - bare se til Nord Korea...'' Hvis du så Støre mot Gjedde hos NRK i går, brukte Støre nettopp Nord Korea som eksempel. ''Hvordan da, tenker du?'' Retorikken har blitt langt styggere etter at Hagen ga seg, og FRP kommer unna med langt drøyere uttalelser i dag enn for få år siden. Innlegget til Gjedde ville sannsynligvis aldri sluppet gjennom Hagens sensur. Dette innlegget er så drøyt at det mest av alt minner om noe fra Vigrid eller tidligere FMI. ''Retorikken har blitt langt styggere etter at Hagen ga seg, og FRP kommer unna med langt drøyere uttalelser i dag enn for få år siden. '' Akkurat dette har slått meg også i det siste. Det er tilsynelatende blitt helt stuereint å mene relativt ekle ting. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Fint for deg. Jeg gadd ikke lese mer etter 2,5 avsnitt. Rasismepropaganda fra partiet for dem med lavest IQ. Brune bremsespor. Jeg foretrekker et land med 25 prosent innvandrere framfor et land med 25 prosent Frp-ere. 0 Siter
Sør Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 ''Uansett hvor "farlig" man måtte mene flerkulturalitet er, så er monokultur (slik Tybring Gjedde tilsynelatende forfekter) langt verre og farligere. Det fører til åndelig innavl - bare se til Nord Korea...'' Hvis du så Støre mot Gjedde hos NRK i går, brukte Støre nettopp Nord Korea som eksempel. ''Hvordan da, tenker du?'' Retorikken har blitt langt styggere etter at Hagen ga seg, og FRP kommer unna med langt drøyere uttalelser i dag enn for få år siden. Innlegget til Gjedde ville sannsynligvis aldri sluppet gjennom Hagens sensur. Dette innlegget er så drøyt at det mest av alt minner om noe fra Vigrid eller tidligere FMI. ''Retorikken har blitt langt styggere etter at Hagen ga seg, og FRP kommer unna med langt drøyere uttalelser i dag enn for få år siden. Innlegget til Gjedde ville sannsynligvis aldri sluppet gjennom Hagens sensur. Dette innlegget er så drøyt at det mest av alt minner om noe fra Vigrid eller tidligere FMI.'' Det er jeg faktisk ikke sikker på om er sant.... Riktignok ble de kastet ut av partiet (etter lang tid) med Vidar Kleppe og andre fra "Demokratene" opererte jo fritt i Frp med sine "innvandrershow". Ikke at Per Sandberg er så mye bedre. Carl I Hagen selv sa jo: "Et samfunn uten etniske minoriteter er et samfunn i harmoni". Etniske minoriteter som muslimer, jøder, osv... *kvalm* Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 ''Retorikken har blitt langt styggere etter at Hagen ga seg, og FRP kommer unna med langt drøyere uttalelser i dag enn for få år siden. '' Akkurat dette har slått meg også i det siste. Det er tilsynelatende blitt helt stuereint å mene relativt ekle ting. ''Akkurat dette har slått meg også i det siste. Det er tilsynelatende blitt helt stuereint å mene relativt ekle ting.'' Og det er det virkelige skremmende. 0 Siter
Sør Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Ja, den dama skremmer meg. Men utseendet står i det minste i stil med personligheten. Look to Denmark! ;-) Det sagt, det er veldig mye mer å "ta" Pia Kjærgaard og Siv Jensen på enn utseende. Med vennlig hilsen 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jeg synes du heller bør lese tilsvaret fra Torbjørn Røe Isaksen (H) - det er langt mer vettugt: http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/article3785630.ece 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Look to Denmark! ;-) Det sagt, det er veldig mye mer å "ta" Pia Kjærgaard og Siv Jensen på enn utseende. Med vennlig hilsen Jepp, og det er ikke ofte jeg bruker utseende mot politikere, men Siv Jensen ser ond ut. Hun burde flytte til USA og ta del i Tea Parti-bevegelsene. Hun ser ut til å trives godt med de mest ekstreme republikanerne. 0 Siter
Colette Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Ja, den dama skremmer meg. Men utseendet står i det minste i stil med personligheten. Det har du helt rett i :-) Man vet hvordan hun er når man ser henne:-) 0 Siter
Sør Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jepp, og det er ikke ofte jeg bruker utseende mot politikere, men Siv Jensen ser ond ut. Hun burde flytte til USA og ta del i Tea Parti-bevegelsene. Hun ser ut til å trives godt med de mest ekstreme republikanerne. De har nok problemer i USA. Vi må "deal with" våre egne problemer, og ikke bare eksportere dem! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 De har nok problemer i USA. Vi må "deal with" våre egne problemer, og ikke bare eksportere dem! :-) Med vennlig hilsen Så vidt jeg leser rumler det allerede i FRP, så man skal vel aldri se bort fra at partiet selv tar seg av henne før eller siden. Ikke at partiet vil bli noe bedre av den grunn, men det vil nok skje. Det er jo år siden sist det var oppvask i FRP, så det er bare et spørsmål om tid. 0 Siter
Colette Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jeg foretrekker et land med 25 prosent innvandrere framfor et land med 25 prosent Frp-ere. ''Jeg foretrekker et land med 25 prosent innvandrere framfor et land med 25 prosent Frp-ere.'' Helt enig. Det gjør jeg også. 0 Siter
Sør Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Så vidt jeg leser rumler det allerede i FRP, så man skal vel aldri se bort fra at partiet selv tar seg av henne før eller siden. Ikke at partiet vil bli noe bedre av den grunn, men det vil nok skje. Det er jo år siden sist det var oppvask i FRP, så det er bare et spørsmål om tid. Tore Tveit er sikkert villig til å være partileder! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.