Gå til innhold

FALCK, og leiebil

Anbefalte innlegg

Gjest billlafre
Skrevet

Batteriet var flatt på leiebilen jeg skulle bruke til ærend i dag. Ringer falck(er meldlem) og de kommer og får sving på den. Pris= 500. Men skal medlemmer betale noe? Jeg trodde jeg betalte kontigent og dermed slapp å betale noe som helst for dette....

Gjest billlafre
Skrevet

Egenandelen i NAF er ihvert fall Kr 500

Vet, men Falck har ikke egenandel.

Skrevet

Du har vel et visst antall gratitauinger i året. Men jeg veit ikke om de tenker annerledes når det ikke er din egen bil.

Gjest billlafre
Skrevet

Du har vel et visst antall gratitauinger i året. Men jeg veit ikke om de tenker annerledes når det ikke er din egen bil.

Ble ikke taud, bare starta batteriet med sånne ledninger. så var det gjort. Ikke brukt falck på 5 år. Mulig dte har å gjøre med at det var leiebil men jeg trodde medlemskapet fulgte meg og ikke min bil, er jo helt på trynet om det skal følge bilen min

Gjest billlafre
Skrevet

Ble ikke taud, bare starta batteriet med sånne ledninger. så var det gjort. Ikke brukt falck på 5 år. Mulig dte har å gjøre med at det var leiebil men jeg trodde medlemskapet fulgte meg og ikke min bil, er jo helt på trynet om det skal følge bilen min

"l) Medlemskapet følger bilen"

argh, jaja

Gjest billlafre
Skrevet

Overså at du hadde leiebil jeg.

Ja :-/ og medlemskapet fant jeg nå ut at fulgte bilen og ikke meg. Helt på trynet, men men

candyqueen_83
Skrevet

Ja :-/ og medlemskapet fant jeg nå ut at fulgte bilen og ikke meg. Helt på trynet, men men

Ja, det følger bilen slik at veihjelpen gjelder uansett hvem som kjører bilen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...