Gjest Nickløsheletia Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Er det noen som har lest den? Jeg fikk den av en venninne, da det skulle være en bok av den sjangeren jeg liker. Jeg har bare kommet til side 33 og jeg forstår ikke så mye. Blir den mer lettlest etterhvert? 0 Siter
Lisabeth Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jeg leste den for to-tre år siden. Husker ikke at den var tung å lese. Men den har jo en spesiell fortellerstil; med døden som observatør. Fin bok, den gjorde inntrykk. Absolutt en jeg kan tenke meg å lese på nytt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jeg har lest den for et par år siden og jeg synes den var fin. Og den ble lest ut. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jeg har lest den for et par år siden og jeg synes den var fin. Og den ble lest ut. Slår av pcen og gir den en sjangs:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Jeg har lest den - syntes den var sånn helt midt på treet. Fikk et eksemplar i gave etterpå, som jeg ikke fikk byttet - og som jeg ikke har klart å gi bort fordi jeg ikke syntes den var sånn helt fantasisk - så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den nye boka... 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Jeg har lest den - syntes den var sånn helt midt på treet. Fikk et eksemplar i gave etterpå, som jeg ikke fikk byttet - og som jeg ikke har klart å gi bort fordi jeg ikke syntes den var sånn helt fantasisk - så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den nye boka... Jeg synes den begynner å bli bra nå:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.