Sør Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Joda, men matematisk sett så MÅ halvparten av befolkningen være dummere enn gjennomsnittet, mens den andre halvparten er klokere Snart finner man vel ut at de som fikk vaksinen har lettere for å få stein i skoen... Jepp, siden IQ følger en normal-kurve! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jeg er iallefall en av få nordmenn som tør å innrømme det Leser kun Se og Hør for lettere å sovne om kvelden - Så det er min form for sengelektyre 0 Siter
Colette Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Det er da ingen som "angriper", og hvis jeg måtte velge på nytt hadde jeg selvsagt valgt å vaksinere meg. Det er langt større sjanse for at man skal få en real omgang død hvis man ikke vaksinerer seg enn at man skal få narkolepsi. Nå kjenner ikke jeg noen som har hatt svineinfluensa, og langt mindre noen som har dødd av den:-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jeg gikk ikke til motangrep. Jeg har lurt på dette. Jeg synes det er merkelig å vise til en håndfull mennesker som har fått narkolepsi uten å fortelle hvor mange som statistisk får narkolepsi i året. Det er tross alt noen som får det uansett. Og jeg synes det er veldig rart at ingen journalisten har stilt dette spørsmålet. I Finland er det vanlig med 2-7 tilfeller hvert år. Nå er det registrert 6 tilfeller, i tillegg til mistanke i 9 tilfeller. http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=10017899 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Dere er jo bare så hysterisk redde for at dere gjorde noe dumt/feil da dere vasksinerte dere, at dere går til motangrep før noen har gått til angrep:-) Hæ? Jeg er utrolig glad jeg vaksinerte både ungene og meg - og gjør det gjerne på nytt om det trengs Det som er morsomt er jo at det er vaksinemotstanderne som hele tiden må ta opp denne saken på nytt, så jeg tror nesten det er mer slik at de leter med lys og lykte for å forsvare hvorfor de ikke tok vaksinen (sier ikke at du gjør det, men ganske mange gjør det) Men nuh..... nok om den vaksinen fra min side 0 Siter
Holmes Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Nå kjenner ikke jeg noen som har hatt svineinfluensa, og langt mindre noen som har dødd av den:-) Mens noen av oss kjenner både noen som hadde den og som døde av den... Hadde jeg ikke vært i risikogruppen, vet jeg ikke om jeg hadde tatt den. 0 Siter
Sør Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Nå kjenner ikke jeg noen som har hatt svineinfluensa, og langt mindre noen som har dødd av den:-) Vel, jeg kjenner flere som har hatt det, inklusive minst 2 som var slått ut i mange uker. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Joda, men matematisk sett så MÅ halvparten av befolkningen være dummere enn gjennomsnittet, mens den andre halvparten er klokere Snart finner man vel ut at de som fikk vaksinen har lettere for å få stein i skoen... ''Snart finner man vel ut at de som fikk vaksinen har lettere for å få stein i skoen...'' Hehe ) 0 Siter
Sør Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 I Finland er det vanlig med 2-7 tilfeller hvert år. Nå er det registrert 6 tilfeller, i tillegg til mistanke i 9 tilfeller. http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=10017899 Ja? 6 tilfeller når normalen er fra 2-7 er jo innenfor normalen. I tillegg kommer det at nå leter folk etter narkolepsi, så da er det klart at det blir registrert flere tilfeller. Med vennlig hilsen 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Hæ? Jeg er utrolig glad jeg vaksinerte både ungene og meg - og gjør det gjerne på nytt om det trengs Det som er morsomt er jo at det er vaksinemotstanderne som hele tiden må ta opp denne saken på nytt, så jeg tror nesten det er mer slik at de leter med lys og lykte for å forsvare hvorfor de ikke tok vaksinen (sier ikke at du gjør det, men ganske mange gjør det) Men nuh..... nok om den vaksinen fra min side 4 av 6 er vaksinert hos oss, og jeg er glad jeg vet søvnbehovet for min yngste datter har vært hele tiden. Hun kan sovne når som helst, så jeg tviler på det har noe med vaksinen å gjøre. Hun er bare svært opptatt av å få dekket søvnbehovet 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.7264511 Flere enn normalt, ja. I hvert fall i følge disse. Men jeg antar vi får svaret. Jeg hadde uansett tatt vaksinen igjen. Rett og slett fordi jeg hater å være syk, og mange med svineinfluensa ble veldig syke. Da tenker jeg ikke på det fåtallet som havnet på sykehus, men vanlige folk som snakket om tungpust så jævlig at de sto med telefonrøret klart for å ringe 113. Jeg vet heller ikke om noen som havnet på sykehus, men jeg vet om flere, her vanlig, unge mennesker som normalt tåler en influensa godt, som ble sykere enn normalt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 4 av 6 er vaksinert hos oss, og jeg er glad jeg vet søvnbehovet for min yngste datter har vært hele tiden. Hun kan sovne når som helst, så jeg tviler på det har noe med vaksinen å gjøre. Hun er bare svært opptatt av å få dekket søvnbehovet Tror 13-åringen min har narkolepsi innimellom også (tok vaksinen) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 I Finland er det vanlig med 2-7 tilfeller hvert år. Nå er det registrert 6 tilfeller, i tillegg til mistanke i 9 tilfeller. http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=10017899 Ah. Godt VG tok jobben. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Tror 13-åringen min har narkolepsi innimellom også (tok vaksinen) *hehe* Tenåringer stiller i en egen kategori. Jeg har en 15-åring som er slik, men hun kan holde seg våken halve natta Hun andre er 5 år, og hun har alltid vært veldig opptatt av å få nok søvn. Den eneste av mine barn som innrømmer at hun er trøtt/legger seg frivillig 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Joda, men matematisk sett så MÅ halvparten av befolkningen være dummere enn gjennomsnittet, mens den andre halvparten er klokere Snart finner man vel ut at de som fikk vaksinen har lettere for å få stein i skoen... ''Snart finner man vel ut at de som fikk vaksinen har lettere for å få stein i skoen...'' Du sier noe. Jeg har faktisk fått unormalt mye stein i skoene jeg har brukt i sommer, men jeg avskrev det med at de kosta under hundringsen i Thailand. Kanskje det var vaksinen ... Nå har jeg uansett kasta dem, så da gjenstår det å se om også mine langt kraftigere Ecco-sko medfører småstein. I så fall er det noe muffens. Disse brukte jeg steinfritt før vaksinen. 0 Siter
Colette Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Vel, jeg kjenner flere som har hatt det, inklusive minst 2 som var slått ut i mange uker. "Slått ut i mange uker" har man blittt av influensa til alle tider. Husker moren min/faren min/broren min hadde Mao-syken i slutten av 60-årene. Selv hadde jeg Asia-syken i slutten av 50-årene, og en runde i 1998 med en annen influensa i en uke. Og jeg snakker om influensa - og ikke en forkjølelse. Jeg hadde 41 i feber i flere dager, og lå rett ut. Men det var aldri snakk om noen vaksinering:-) Merkelig sammentreff mellom finanskrisen og svineinfluensaen:-) 0 Siter
Colette Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Tror 13-åringen min har narkolepsi innimellom også (tok vaksinen) Tror dere at narkolepsi er det samme som en "ungdom som sover mye"? 0 Siter
Holmes Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 "Slått ut i mange uker" har man blittt av influensa til alle tider. Husker moren min/faren min/broren min hadde Mao-syken i slutten av 60-årene. Selv hadde jeg Asia-syken i slutten av 50-årene, og en runde i 1998 med en annen influensa i en uke. Og jeg snakker om influensa - og ikke en forkjølelse. Jeg hadde 41 i feber i flere dager, og lå rett ut. Men det var aldri snakk om noen vaksinering:-) Merkelig sammentreff mellom finanskrisen og svineinfluensaen:-) Ja, skikkelig sammentreff at de to jeg kjente som døde av svineinfluensaen (før vaksinen var tilgjengelig) skulle dø under finanskrisen. 0 Siter
Holmes Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 ''Snart finner man vel ut at de som fikk vaksinen har lettere for å få stein i skoen...'' Du sier noe. Jeg har faktisk fått unormalt mye stein i skoene jeg har brukt i sommer, men jeg avskrev det med at de kosta under hundringsen i Thailand. Kanskje det var vaksinen ... Nå har jeg uansett kasta dem, så da gjenstår det å se om også mine langt kraftigere Ecco-sko medfører småstein. I så fall er det noe muffens. Disse brukte jeg steinfritt før vaksinen. Gummistøvler er tingen! 0 Siter
Sør Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 "Slått ut i mange uker" har man blittt av influensa til alle tider. Husker moren min/faren min/broren min hadde Mao-syken i slutten av 60-årene. Selv hadde jeg Asia-syken i slutten av 50-årene, og en runde i 1998 med en annen influensa i en uke. Og jeg snakker om influensa - og ikke en forkjølelse. Jeg hadde 41 i feber i flere dager, og lå rett ut. Men det var aldri snakk om noen vaksinering:-) Merkelig sammentreff mellom finanskrisen og svineinfluensaen:-) ''Men det var aldri snakk om noen vaksinering:-) Merkelig sammentreff mellom finanskrisen og svineinfluensaen:-)'' Man må være ekstremt paranoid og konspiratorisk for å koble dem sammen. Jeg vaksinerer meg hver høst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.