Sør Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Ikke annet enn at det blir feil og ukritisk hylle Sør/fleipe med han, når han så åpenbart ikke behandler alle andre her inne med samme respekt som han behandler deg. 1) Ta dette på meldinger, i stedet for å ødelegge tråden. 2) Hvordan/hva folk skriver til deg avhenger av hva du skriver til dem. Jeg kjenner deg ikke, utover det du har skrevet her. 0 Siter
Holmes Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Hvordan vet du hvor og hvordan jeg bor? Det var en spøk, Colette. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Ikke annet enn at det blir feil og ukritisk hylle Sør/fleipe med han, når han så åpenbart ikke behandler alle andre her inne med samme respekt som han behandler deg. Sør er sta, men jeg synes han behandler folk med respekt så lenge de viser ham respekt? Kan godt skjønne han irriterer vettet av de som ikke mener det samme som ham, men han forholder seg stort sett saklig i diskusjoner synes jeg - i motsetning til mange andre. Det er nesten verre i tråder der Sør regelrett blir mobba.... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Vi har da influensa her som alle andre steder:-) Men det er da ikke vanlig at friske mennesker under en viss alder, som ikke jobber i helsevesenet, vaksinerer seg mot denne? Jeg har ikke for vane å spørre alle om det så jeg vet rett og slett ikke. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jeg har skjønt at du ikke har skjønt begrepet "respektere". Man kan være uenige, og si fra hva man er uenige om, og allikevel holde en "god tone". Hver gang jeg er uenig med deg, så bombarderes jeg av svar om "hvort feil jeg tar". Og jeg orker ikke mer av det. Se på SDD, han vet hvordan det gjøres:-) ''Se på SDD, han vet hvordan det gjøres:-)'' Men det er kanskje litt uoppnøelig å bruke meg som mal. Jeg er en engel. 0 Siter
Sør Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jeg har skjønt at du ikke har skjønt begrepet "respektere". Man kan være uenige, og si fra hva man er uenige om, og allikevel holde en "god tone". Hver gang jeg er uenig med deg, så bombarderes jeg av svar om "hvort feil jeg tar". Og jeg orker ikke mer av det. Se på SDD, han vet hvordan det gjøres:-) Du får saklige svar, hvilket er langt mer enn du selv skriver til meg. Igjen, ta dette på meldinger i stedet for å ødelegge tråden med personpreik. 0 Siter
Holmes Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Sør er sta, men jeg synes han behandler folk med respekt så lenge de viser ham respekt? Kan godt skjønne han irriterer vettet av de som ikke mener det samme som ham, men han forholder seg stort sett saklig i diskusjoner synes jeg - i motsetning til mange andre. Det er nesten verre i tråder der Sør regelrett blir mobba.... Er det noen tråder her inne som Sør er med i, hvor man ikke ender opp med å diskutere ham? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Enig! Også for lærere og barnehageansatte. Ja det også. 0 Siter
Sør Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Er det noen tråder her inne som Sør er med i, hvor man ikke ender opp med å diskutere ham? Da jeg var ung, i 1998, var det én.... *mimrer* Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Er det noen tråder her inne som Sør er med i, hvor man ikke ender opp med å diskutere ham? Det er jo nettopp derfor det er artig å ha sør her. Blir mer liv her inne da. Dette er tross alt et diskusjonsforum 0 Siter
Holmes Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Det er jo nettopp derfor det er artig å ha sør her. Blir mer liv her inne da. Dette er tross alt et diskusjonsforum Jaudå, men ei grense lyt det vere. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 ''Se på SDD, han vet hvordan det gjøres:-)'' Men det er kanskje litt uoppnøelig å bruke meg som mal. Jeg er en engel. ...med skit på vingan ;-P 0 Siter
Holmes Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jaudå, men ei grense lyt det vere. På personfokusering altså (for å presisere). 0 Siter
Colette Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Du får saklige svar, hvilket er langt mer enn du selv skriver til meg. Igjen, ta dette på meldinger i stedet for å ødelegge tråden med personpreik. Nå har jeg snart ikke ord igjen, for hva jeg synes om din måte og argumentere på. Du tåler jo rett og slett ikke at folk er uenige/har andre verdier enn deg, uten at du kaller det personangrep. Jeg begynner og blir mektig lei av den mobbingen/stalkingen din, og ber deg pent om å holde deg langt unna meg her inne. Please? Hvis ikke så ser jeg ingen annen utvei enn og holde meg unna hele dol for framtiden. Og jeg er ikke den første som får nok. 0 Siter
Sør Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Det er jo nettopp derfor det er artig å ha sør her. Blir mer liv her inne da. Dette er tross alt et diskusjonsforum Ta en titt på denne: ;-) Og transkiptet: http://www.jumpstation.ca/recroom/comedy/python/argument.html Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 ...med skit på vingan ;-P Jepp. 0 Siter
Sør Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Nå har jeg snart ikke ord igjen, for hva jeg synes om din måte og argumentere på. Du tåler jo rett og slett ikke at folk er uenige/har andre verdier enn deg, uten at du kaller det personangrep. Jeg begynner og blir mektig lei av den mobbingen/stalkingen din, og ber deg pent om å holde deg langt unna meg her inne. Please? Hvis ikke så ser jeg ingen annen utvei enn og holde meg unna hele dol for framtiden. Og jeg er ikke den første som får nok. ''Jeg begynner og blir mektig lei av den mobbingen/stalkingen din, og ber deg pent om å holde deg langt unna meg her inne. Please?'' "stalkingen" min? Det var du som skrev til meg! *LOL* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Ta en titt på denne: ;-) Og transkiptet: http://www.jumpstation.ca/recroom/comedy/python/argument.html Med vennlig hilsen Dette som kalles argumentasjonsteknikk ;-) Aller mest er jeg imponert over at du huska å sende med traskripsjonen Er altfor vant til at folk tror jeg hører alt 0 Siter
Sør Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Dette som kalles argumentasjonsteknikk ;-) Aller mest er jeg imponert over at du huska å sende med traskripsjonen Er altfor vant til at folk tror jeg hører alt "I could be arguing in my free time!" *LOL* Takk. Det skulle da bare mangle. Jeg er jo ikke sikker på hvor godt CI fungerer, så jeg tenkte jeg skulle ta det med. Med vennlig hilsen 0 Siter
Colette Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 ''Jeg begynner og blir mektig lei av den mobbingen/stalkingen din, og ber deg pent om å holde deg langt unna meg her inne. Please?'' "stalkingen" min? Det var du som skrev til meg! *LOL* Jeg orker ikke mer nå. Jeg har fått nok, rett og slett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.