Holmes Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jeg har alltid vært nysgjerrig på hvordan menneskekjøtt smaker... http://www.dagbladet.no/2010/08/27/nyheter/kannibal/utenriks/berlin/restaurantbransjen/13150582/ 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Dugelig makabert! Kanskje de har sett for mye på Hanibal Lecter, eller lest for mye om Dr. H.H. Holmes (en person som virkelig HAR eksistert). Det eneste jeg ville donert måtte være den ene visdomstanna jeg fortsatt har; de kunne male den opp å bruke den som krydder 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Hvordan donerer man kjøtt fra seg selv? Høres suspekt ut. 0 Siter
Holmes Skrevet 27. august 2010 Forfatter Skrevet 27. august 2010 Hvordan donerer man kjøtt fra seg selv? Høres suspekt ut. Sikkert bare noen som kjører en jippo... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Sikkert bare noen som kjører en jippo... Sannsynligvis. Hvis ikke skal man være bra svimmel for å møte opp der. -Du, her er kona. Som du ser har hun litt stor rumpe. Jeg vil gjerne ha den med en passende vin! 0 Siter
Holmes Skrevet 27. august 2010 Forfatter Skrevet 27. august 2010 Sannsynligvis. Hvis ikke skal man være bra svimmel for å møte opp der. -Du, her er kona. Som du ser har hun litt stor rumpe. Jeg vil gjerne ha den med en passende vin! Ahhh, fettsuging og et godt måltid! Det kaller jeg to fluer i en smekk:) 0 Siter
Gjest yammyyyyyyy Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Dugelig makabert! Kanskje de har sett for mye på Hanibal Lecter, eller lest for mye om Dr. H.H. Holmes (en person som virkelig HAR eksistert). Det eneste jeg ville donert måtte være den ene visdomstanna jeg fortsatt har; de kunne male den opp å bruke den som krydder de kan få morkaka mi når jeg er ferdig med fødsel 0 Siter
rose23 Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Sannsynligvis. Hvis ikke skal man være bra svimmel for å møte opp der. -Du, her er kona. Som du ser har hun litt stor rumpe. Jeg vil gjerne ha den med en passende vin! ÆSJ!!!!!!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 ÆSJ!!!!!!! ''ÆSJ!!!!!!!'' Typisk norsk. Skeptisk til alt som er nytt. 0 Siter
morsan Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Sannsynligvis. Hvis ikke skal man være bra svimmel for å møte opp der. -Du, her er kona. Som du ser har hun litt stor rumpe. Jeg vil gjerne ha den med en passende vin! ''en passende vin!'' Chianti? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 ''en passende vin!'' Chianti? Øff kårs! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.