Sør Skrevet 28. august 2010 Forfatter Skrevet 28. august 2010 Mannen uttalte seg som privatperson, ikke Frp politiker. Ta deg sammen da mann! ''Mannen uttalte seg som privatperson, ikke Frp politiker. '' Han avslører jo nettopp hvilke holdninger han har. Og ettersom han skriver om politikk, må man nesten anta at han gjør det som Frp-politiker. 0 Siter
Holmes Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Mannen uttalte seg som privatperson, ikke Frp politiker. Ta deg sammen da mann! "Mannen uttalte seg som privatperson, ikke Frp politiker. Ta deg sammen da mann!" Er han ikke leder av Oslo Frp? Hvis man som leder av et partilag skriver en politisk kronikk, tror du ikke at han uttaler seg på vegne av partiet? 0 Siter
Avarian Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Eller Bondeviks "Mongo fra Kongo" som han kalte statslederen fra Kongo. De ville ha blitt tynt med partier på Stortinget hvis en manns brøler skulle ekskludere et helt parti fra stortinget. Jeg er ikke FRPer men jeg opptatt av at vi skal ha et demokrati i landet vårt der også partier som mener noe annet en horden skal ha den plassen folket ønsker uansett. Du skulle vel ikke mene Jaglands "Bongo fra Kongo"? 0 Siter
morsan Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 ''- Jeg er ikke overrasket over at de ordene blir brukt av en representant for Fremskrittspartiet, men jeg synes det er merkelig at en så gammel hersketeknikk tas i bruk av en såpass ung mann, sier Inga Marte Thorkildsen til VG Nett.'' *he he* Gubber finnes i alle aldersgrupper! :-) 0 Siter
Maximia Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 ''Eller Bondeviks "Mongo fra Kongo" som han kalte statslederen fra Kongo.'' Når da? ''De ville ha blitt tynt med partier på Stortinget hvis en manns brøler skulle ekskludere et helt parti fra stortinget. Jeg er ikke FRPer men jeg opptatt av at vi skal ha et demokrati i landet vårt der også partier som mener noe annet en horden skal ha den plassen folket ønsker uansett.'' Jeg snakker ikke om "en manns brøler", men om det systematiske i det. Et av de store problemene er jo nettopp at den sittende regjering ikke har noe som engang minner om seriøs opposisjon. Høyre er fraværende og Frp? Vel, Frp kommer med slike utsagn som dette, som gjør at man ikke kan ta dem seriøst. Med vennlig hilsen http://no.wikipedia.org/wiki/Bongo_fra_Kongo Det var Jagland og ikke Bondevik. 0 Siter
Maximia Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Du skulle vel ikke mene Jaglands "Bongo fra Kongo"? Joda, men litt hukommelse på sparket hadde jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 For en idiot. ''For en idiot.'' PMS? Se! Jeg forsøkte å leke FRPer. 0 Siter
Gjest kuling fra nord Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Og så må hun gå til avisa og sladre. For en patetisk kjerring. 0 Siter
Sør Skrevet 30. august 2010 Forfatter Skrevet 30. august 2010 Og så må hun gå til avisa og sladre. For en patetisk kjerring. Ja, det er jo flott at folk kan se hvilke type folk som eksisterer i Frp - til og med blant Stortingsrepresentantene. Det morsomme for oss som ikke støtter Frp er hvordan han forsøker å forsvare seg. Patetisk og pinlig for ham og partiet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.