Gå til innhold

Ludo terningkast 6

Anbefalte innlegg

Gjest ludo schmudo
Skrevet

Er dèt det billigste mobilabb for tiden? Trenger å få ned mobilkostnadene litt,og trenger tips til et billig abb. Tekster endel, men ringer kanskje i gjennomsnitt 1-1 1/2 time i uka, i helgene kanskje litt mer :)

Sett litt på kalkulatoren inne på dinside.no , men er fortsatt ikke noe klokere. Redd for at jeg ikke velger rett. Noen som har tips? :)

candyqueen_83
Skrevet

Djuice combi medium ble ganske rimelig for meg. 275 kr pr.mnd, og da sender du 500 gratis sms, og ringer 500 min gratis.

Gjest ludo schmudo
Skrevet

Djuice combi medium ble ganske rimelig for meg. 275 kr pr.mnd, og da sender du 500 gratis sms, og ringer 500 min gratis.

Hvordan er det i forhold til Onecall da f.eks?

candyqueen_83
Skrevet

Hvordan er det i forhold til Onecall da f.eks?

Det aner jeg ikke.

Skrevet

Det kommer an på bruken din. For storbrukere er det ofte bedre med faste ab. hvor du kan ringe MYYYYE eller sende MAAAANGE sms.

Jeg bruker OneCall. Lude er visstnok et lite hakk bedre for oss småforbrukere. Men ettersom jeg oftest får regninger på 30-50 pr. mnd., så beholder jeg dette.

Skrevet

One Call har 90 gratis SMS + 120 ringeminutter hvor du bare betaler oppstartspris. Og det UTEN å betale noe fast pr. mnd.

candyqueen_83
Skrevet

One Call har 90 gratis SMS + 120 ringeminutter hvor du bare betaler oppstartspris. Og det UTEN å betale noe fast pr. mnd.

Men 90 SMS og 120 min ringetid er jo ingenting :o) Med djuice sender jeg også gratis til andre med djuice, dvs samboeren min så da sparer jeg litt der. Utenom han sender jeg vel rundt 500 sms pr mnd, og ringer rundt 6 timer, så da blir regningen min på ca 275, i motsetning til andre abonnement hvor jeg har betalt 4-500 kr.

Skrevet

Men 90 SMS og 120 min ringetid er jo ingenting :o) Med djuice sender jeg også gratis til andre med djuice, dvs samboeren min så da sparer jeg litt der. Utenom han sender jeg vel rundt 500 sms pr mnd, og ringer rundt 6 timer, så da blir regningen min på ca 275, i motsetning til andre abonnement hvor jeg har betalt 4-500 kr.

Ja, det er veldig avhenging av hvordan man bruker tlf.

Jeg sender flere sms hver mnd., men å ringe 2 timer klarer jeg ikke.

Så jeg får gjerne tlf. regninger på 30-50 pr. mnd. Så med mitt bruk, så er dette en genial løsning.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, det er veldig avhenging av hvordan man bruker tlf.

Jeg sender flere sms hver mnd., men å ringe 2 timer klarer jeg ikke.

Så jeg får gjerne tlf. regninger på 30-50 pr. mnd. Så med mitt bruk, så er dette en genial løsning.

Ja 30 kr i mnd er jo supert :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...