Gjest mirramor Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Har kjøpt noen nye høst- og vintersko til ungen, men de er helt svarte. Trenger tips til hvordan jeg kan navne disse? Pleier ellers å skrive på med sprittusj enten utenpå eller inni, men det går altså ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnnePanneOlsen Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Korrekturlakk eller sølv-/gulltusj? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg pleier å klistre navnelapper inni skoene, uansett farge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg klistrer navnelapper inni, enten bare sånne med lim eller så stryker jeg de på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Klistrelappene fra merkemesteren sitter som regel godt på merkelappen inni skoa her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
songbirdy Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvit "sprittusj"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en mulighet Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Korrekturlakk eller sølv-/gulltusj? Jeg bruker ofte bandasjetape-den kvite "papir-tapen". Den sitter som et skudd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.