Sør Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Til alle i Oslo: I kveld er det stort fyrverkeri fra Festningen rundt midnatt ifbm Jean Michel Jarre konserten som begynner 22:30. Med vennlig hilsen 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 I KNOW!! Og er forbanna irritert over at jeg ikke er der:-( 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Regner med den konserten kan høres over store deler av byen, og undres over at =Oslos takkekonsert skal holdes ved Jernbanetorget samme kveld. Men kanskje den er tidlig ferdig.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Takk ) Da vet jeg at det ikke er krig ;o) 0 Siter
Gjest frå ein stad der ingen sku tru at nokon kunne bu Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 All morro foregår i Oslo :-( + kort vei til Sverige, Danmark og billige sydenturer fra Gardemoen. Dere er heldige! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 All morro foregår i Oslo :-( + kort vei til Sverige, Danmark og billige sydenturer fra Gardemoen. Dere er heldige! Ja, men på den annen side har vi ikke ulv, bjørn, midnattssol, mørketid eller spesielt mange som sier fæsk i stedet for fisk. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Takk ) Da vet jeg at det ikke er krig ;o) Oi shit. Skulle nesten tro det var krig nå ja ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Oi shit. Skulle nesten tro det var krig nå ja ) Ja, godt å vite hva som skjer på forhånd. 0 Siter
Sør Skrevet 28. august 2010 Forfatter Skrevet 28. august 2010 Takk ) Da vet jeg at det ikke er krig ;o) Det ene ekskluderer jo ikke det andre - det kan være begge to! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Det ene ekskluderer jo ikke det andre - det kan være begge to! ;-) Med vennlig hilsen Det gikk i mange omganger denne gangen. Men nå tror jeg siste omgang er over ) 0 Siter
Sør Skrevet 28. august 2010 Forfatter Skrevet 28. august 2010 Det gikk i mange omganger denne gangen. Men nå tror jeg siste omgang er over ) Helt sikkert - jeg er allerede hjemme for en stund siden. Et meget imponerende show av Jean Michel Jarre. Jeg vet ikke om du kjenner laser-instrumentet hans? Ca 10 grønne laserstråler som peker mot himmelen, og når han stikker hånden inn i en av dem så lages en note. Det fine i kveld var at laserstrålene viste godt igjen på skyene - slik at når han spilte så kom og forsvant grønne prikker på skyene. Med vennlig hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Helt sikkert - jeg er allerede hjemme for en stund siden. Et meget imponerende show av Jean Michel Jarre. Jeg vet ikke om du kjenner laser-instrumentet hans? Ca 10 grønne laserstråler som peker mot himmelen, og når han stikker hånden inn i en av dem så lages en note. Det fine i kveld var at laserstrålene viste godt igjen på skyene - slik at når han spilte så kom og forsvant grønne prikker på skyene. Med vennlig hilsen Jeg så ikke laserstrålene. De var kanskje ikke høyt nok oppe. Og så lager de ikke lyd ;o) 0 Siter
Gjest Sinbad Sjøfareren Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Ja, men på den annen side har vi ikke ulv, bjørn, midnattssol, mørketid eller spesielt mange som sier fæsk i stedet for fisk. Det heter fesk, ikke fæsk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.