Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til alle i Oslo:

I kveld er det stort fyrverkeri fra Festningen rundt midnatt ifbm Jean Michel Jarre konserten som begynner 22:30.

Med vennlig hilsen

Skrevet

I KNOW!! Og er forbanna irritert over at jeg ikke er der:-(

Gjest verinoca
Skrevet

Regner med den konserten kan høres over store deler av byen, og undres over at =Oslos takkekonsert skal holdes ved Jernbanetorget samme kveld. Men kanskje den er tidlig ferdig..

Gjest frå ein stad der ingen sku tru at nokon kunne bu
Skrevet

All morro foregår i Oslo :-(

+ kort vei til Sverige, Danmark og billige sydenturer fra Gardemoen. Dere er heldige!

ShitDiddelyDo
Skrevet

All morro foregår i Oslo :-(

+ kort vei til Sverige, Danmark og billige sydenturer fra Gardemoen. Dere er heldige!

Ja, men på den annen side har vi ikke ulv, bjørn, midnattssol, mørketid eller spesielt mange som sier fæsk i stedet for fisk.

candyqueen_83
Skrevet

Takk :o)

Da vet jeg at det ikke er krig ;o)

Oi shit. Skulle nesten tro det var krig nå ja :o)

Skrevet

Oi shit. Skulle nesten tro det var krig nå ja :o)

Ja, godt å vite hva som skjer på forhånd.

Skrevet

Takk :o)

Da vet jeg at det ikke er krig ;o)

Det ene ekskluderer jo ikke det andre - det kan være begge to! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det ene ekskluderer jo ikke det andre - det kan være begge to! ;-)

Med vennlig hilsen

Det gikk i mange omganger denne gangen. Men nå tror jeg siste omgang er over :o)

Skrevet

Det gikk i mange omganger denne gangen. Men nå tror jeg siste omgang er over :o)

Helt sikkert - jeg er allerede hjemme for en stund siden.

Et meget imponerende show av Jean Michel Jarre.

Jeg vet ikke om du kjenner laser-instrumentet hans? Ca 10 grønne laserstråler som peker mot himmelen, og når han stikker hånden inn i en av dem så lages en note.

Det fine i kveld var at laserstrålene viste godt igjen på skyene - slik at når han spilte så kom og forsvant grønne prikker på skyene.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Helt sikkert - jeg er allerede hjemme for en stund siden.

Et meget imponerende show av Jean Michel Jarre.

Jeg vet ikke om du kjenner laser-instrumentet hans? Ca 10 grønne laserstråler som peker mot himmelen, og når han stikker hånden inn i en av dem så lages en note.

Det fine i kveld var at laserstrålene viste godt igjen på skyene - slik at når han spilte så kom og forsvant grønne prikker på skyene.

Med vennlig hilsen

Jeg så ikke laserstrålene. De var kanskje ikke høyt nok oppe. Og så lager de ikke lyd ;o)

Gjest Sinbad Sjøfareren
Skrevet

Ja, men på den annen side har vi ikke ulv, bjørn, midnattssol, mørketid eller spesielt mange som sier fæsk i stedet for fisk.

Det heter fesk, ikke fæsk :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...