meg__123! Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10026614 kanskje vinteren kommer tidlig i år? :/ 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor de absolutt måtte sette seg i bilen jeg da? Når de har sommerdekk på. 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. august 2010 Forfatter Skrevet 28. august 2010 Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor de absolutt måtte sette seg i bilen jeg da? Når de har sommerdekk på. kanskje de måtte hjem eller noe? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. august 2010 Skrevet 28. august 2010 kanskje de måtte hjem eller noe? Da hadde jeg bed noen hente meg med vinterdekk heller. Eller funne et sted å overnatte. Ikke at jeg er kjent der opp men. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Jaja - det tyder jo ikke på global oppvarming akkurat der hehe Men fyttirakker'n! Å få gjort av seg i påvente av bedre vær eller henging er jo ikke bare-bare. Ei hytte er jo ikke stor nok til å romme 200 mennesker likosm. Ret og slett tvers igjennom guffent. 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Jaja - det tyder jo ikke på global oppvarming akkurat der hehe Men fyttirakker'n! Å få gjort av seg i påvente av bedre vær eller henging er jo ikke bare-bare. Ei hytte er jo ikke stor nok til å romme 200 mennesker likosm. Ret og slett tvers igjennom guffent. ''Jaja - det tyder jo ikke på global oppvarming akkurat der hehe'' Er vel akkkurat det det er. Et av kjennetegnene på global oppvarming er vel mer ekstremvær. Og snø i august er rimelig ekstremt, syns nå jeg. 0 Siter
cathlin Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Jeg luktet vinterdraget i lufta i går. 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 ''Jaja - det tyder jo ikke på global oppvarming akkurat der hehe'' Er vel akkkurat det det er. Et av kjennetegnene på global oppvarming er vel mer ekstremvær. Og snø i august er rimelig ekstremt, syns nå jeg. ''Og snø i august er rimelig ekstremt, syns nå jeg.'' Ikke på høyfjellet. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Det tror jeg og. Det er kalddrag i lufta her, sånn som det er når det er rett før snøen kommer! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.