Gjest leiiiiiiiiiii Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Når gir det seg? Har forkjølelse en tendens til å henge lengre i kroppen når man er gravid? Tips for å bli fort frisk? Vil ikke ta solhatt da gravide helst skal unngå slikt. Er det mer av forkjølelsesremedier jeg må være forsiktig med? Mentol, honning, eukalyptus, menthol osv? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Er du bare tett i nesa? I så fall er det helt normalt når man er gravid. Slimhinnene hovner opp lettere enn før. 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Er du bare tett i nesa? I så fall er det helt normalt når man er gravid. Slimhinnene hovner opp lettere enn før. Nei, har det både i nesa og i halsen 0 Siter
Rosavina Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Da ville jeg tatt en tur til legen for sjekke on det var en infeksjon der. Feks i halsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Nei, har det både i nesa og i halsen Ok, tror immunforsvaret kan bli litt dårligere når man er gravid... Forresten mange som er forkjøla nå og det sitter gjerne litt i.. 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Da ville jeg tatt en tur til legen for sjekke on det var en infeksjon der. Feks i halsen Ja, men jeg vil ikke gå på antibiotika nå når jeg er gravid..... 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Forkjølelse nå kan gjerne ta litt tid. Jeg er ikke gravid, men er forkjølet på 5 uka nå. Kjedelig. En dag virker det som det er på bedringens vei, og plutselig er det ille igjen. Sitter i nesa og halsen her også. God bedring 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Forkjølelse nå kan gjerne ta litt tid. Jeg er ikke gravid, men er forkjølet på 5 uka nå. Kjedelig. En dag virker det som det er på bedringens vei, og plutselig er det ille igjen. Sitter i nesa og halsen her også. God bedring Leser at gravide ofte har nedsatt immunforsvar, det er for å beskytte babyen mot å bli avstøtt fra mora :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.