Gå til innhold

Forkjølet og gravid

Anbefalte innlegg

Gjest leiiiiiiiiiii
Skrevet

Når gir det seg? Har forkjølelse en tendens til å henge lengre i kroppen når man er gravid? Tips for å bli fort frisk?

Vil ikke ta solhatt da gravide helst skal unngå slikt.

Er det mer av forkjølelsesremedier jeg må være forsiktig med?

Mentol, honning, eukalyptus, menthol osv?

Skrevet

Er du bare tett i nesa? I så fall er det helt normalt når man er gravid. Slimhinnene hovner opp lettere enn før.

Gjest trådstarter
Skrevet

Er du bare tett i nesa? I så fall er det helt normalt når man er gravid. Slimhinnene hovner opp lettere enn før.

Nei, har det både i nesa og i halsen :(

Skrevet

Da ville jeg tatt en tur til legen for sjekke on det var en infeksjon der. Feks i halsen

Skrevet

Nei, har det både i nesa og i halsen :(

Ok, tror immunforsvaret kan bli litt dårligere når man er gravid... Forresten mange som er forkjøla nå og det sitter gjerne litt i..

Gjest trådstarter
Skrevet

Da ville jeg tatt en tur til legen for sjekke on det var en infeksjon der. Feks i halsen

Ja, men jeg vil ikke gå på antibiotika nå når jeg er gravid.....

Gjest annlovinda
Skrevet

Forkjølelse nå kan gjerne ta litt tid. Jeg er ikke gravid, men er forkjølet på 5 uka nå. Kjedelig. En dag virker det som det er på bedringens vei, og plutselig er det ille igjen. Sitter i nesa og halsen her også.

God bedring

Gjest trådstarter
Skrevet

Forkjølelse nå kan gjerne ta litt tid. Jeg er ikke gravid, men er forkjølet på 5 uka nå. Kjedelig. En dag virker det som det er på bedringens vei, og plutselig er det ille igjen. Sitter i nesa og halsen her også.

God bedring

Leser at gravide ofte har nedsatt immunforsvar, det er for å beskytte babyen mot å bli avstøtt fra mora :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...