Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skal kjøpe en liten bil, ny eller brukt. Hvilken velger du? (ikke el-bil).

Skrevet

Hvis du skal kjøpe ny liten bil ville jeg ha gått for A1. Synes det er en lekker bil. Vi vurderer denne selv som bil nr. 2.

Skrevet

Hvis du skal kjøpe ny liten bil ville jeg ha gått for A1. Synes det er en lekker bil. Vi vurderer denne selv som bil nr. 2.

A1 finnes ikke som 5-dørs så vidt jeg ser. Derfor er den inntil videre utelukket.

Skrevet

En Toyota Yaris

Den er faktisk penere i litt eldre modeller. Den nyeste har jeg ikke vent meg til ;-)

Eller mener du den litt høyere modellen, (Yaris verso (?))

Skrevet

Fiat 500.

Den er litt for liten, og finnes ikke i 5-dørs.

Skrevet

Toyota Auris kanskje :o)

Ja, det var riktig størrelse :-)

Skrevet

Den er faktisk penere i litt eldre modeller. Den nyeste har jeg ikke vent meg til ;-)

Eller mener du den litt høyere modellen, (Yaris verso (?))

Jeg har ikke lagt merke til den nye. Nei, jeg vil ikke kalle Toyota Yaris Verso en liten bil, den bare ser liten ut, men er nesten like bred som den Mercedes Vitoen jeg har nå og er faktisk stor. Men jeg elsket min Toyota Yaris Verso, den var super og gikk som ei klokka. Og brukte nesten ikke bensin.

Gjest Elextra
Skrevet

A1 finnes ikke som 5-dørs så vidt jeg ser. Derfor er den inntil videre utelukket.

A1 kommer visstnok i firedørs versjon til høsten - tenker litt på den selv.

Skrevet

A1 kommer visstnok i firedørs versjon til høsten - tenker litt på den selv.

Ok, skal sjekkes :-)

Skrevet

Jeg har ikke lagt merke til den nye. Nei, jeg vil ikke kalle Toyota Yaris Verso en liten bil, den bare ser liten ut, men er nesten like bred som den Mercedes Vitoen jeg har nå og er faktisk stor. Men jeg elsket min Toyota Yaris Verso, den var super og gikk som ei klokka. Og brukte nesten ikke bensin.

'' Og brukte nesten ikke bensin.''

Diesel det, da? ;-)

Skrevet

Toyota Auris kanskje :o)

...eller litt stor, kanskje...

Skrevet

'' Og brukte nesten ikke bensin.''

Diesel det, da? ;-)

0,4 på mila, det kaller jeg veldig lite. Nei, nå kjører jeg diesel, men det ser ikke ut til at den nye bilen sluker diesel heller.

Skrevet

Ja, de er fine, men i femdørsversjonen er de lengre og mindre kule.

Jeg synes originalen er for kort/liten lasteplass, og liker denne her, og har 5 dører (korte bakdører, som må åpnes via hoveddører foran), er tøff. Fint med delt lastedør. *me like*

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes originalen er for kort/liten lasteplass, og liker denne her, og har 5 dører (korte bakdører, som må åpnes via hoveddører foran), er tøff. Fint med delt lastedør. *me like*

Ja, den er ikke dum :-)

Aner ikke egentlig hvordan kjøreegenskapene er, men Audi'en ser jo bedre ut i så måte.

Skrevet

Ja, den er ikke dum :-)

Aner ikke egentlig hvordan kjøreegenskapene er, men Audi'en ser jo bedre ut i så måte.

Mercedes A- eller B-klasse, da? Hva synes du om de?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...