Axcia Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Du skal kjøpe en liten bil, ny eller brukt. Hvilken velger du? (ikke el-bil). 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Hvis du skal kjøpe ny liten bil ville jeg ha gått for A1. Synes det er en lekker bil. Vi vurderer denne selv som bil nr. 2. 0 Siter
Axcia Skrevet 29. august 2010 Forfatter Skrevet 29. august 2010 Hvis du skal kjøpe ny liten bil ville jeg ha gått for A1. Synes det er en lekker bil. Vi vurderer denne selv som bil nr. 2. A1 finnes ikke som 5-dørs så vidt jeg ser. Derfor er den inntil videre utelukket. 0 Siter
Axcia Skrevet 29. august 2010 Forfatter Skrevet 29. august 2010 En Toyota Yaris Den er faktisk penere i litt eldre modeller. Den nyeste har jeg ikke vent meg til ;-) Eller mener du den litt høyere modellen, (Yaris verso (?)) 0 Siter
Axcia Skrevet 29. august 2010 Forfatter Skrevet 29. august 2010 Fiat 500. Den er litt for liten, og finnes ikke i 5-dørs. 0 Siter
Axcia Skrevet 29. august 2010 Forfatter Skrevet 29. august 2010 Toyota Auris kanskje ) Ja, det var riktig størrelse :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Den er faktisk penere i litt eldre modeller. Den nyeste har jeg ikke vent meg til ;-) Eller mener du den litt høyere modellen, (Yaris verso (?)) Jeg har ikke lagt merke til den nye. Nei, jeg vil ikke kalle Toyota Yaris Verso en liten bil, den bare ser liten ut, men er nesten like bred som den Mercedes Vitoen jeg har nå og er faktisk stor. Men jeg elsket min Toyota Yaris Verso, den var super og gikk som ei klokka. Og brukte nesten ikke bensin. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 A1 finnes ikke som 5-dørs så vidt jeg ser. Derfor er den inntil videre utelukket. A1 kommer visstnok i firedørs versjon til høsten - tenker litt på den selv. 0 Siter
Axcia Skrevet 29. august 2010 Forfatter Skrevet 29. august 2010 A1 kommer visstnok i firedørs versjon til høsten - tenker litt på den selv. Ok, skal sjekkes :-) 0 Siter
Axcia Skrevet 29. august 2010 Forfatter Skrevet 29. august 2010 Jeg har ikke lagt merke til den nye. Nei, jeg vil ikke kalle Toyota Yaris Verso en liten bil, den bare ser liten ut, men er nesten like bred som den Mercedes Vitoen jeg har nå og er faktisk stor. Men jeg elsket min Toyota Yaris Verso, den var super og gikk som ei klokka. Og brukte nesten ikke bensin. '' Og brukte nesten ikke bensin.'' Diesel det, da? ;-) 0 Siter
Axcia Skrevet 29. august 2010 Forfatter Skrevet 29. august 2010 Toyota Auris kanskje ) ...eller litt stor, kanskje... 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 '' Og brukte nesten ikke bensin.'' Diesel det, da? ;-) 0,4 på mila, det kaller jeg veldig lite. Nei, nå kjører jeg diesel, men det ser ikke ut til at den nye bilen sluker diesel heller. 0 Siter
Axcia Skrevet 29. august 2010 Forfatter Skrevet 29. august 2010 A1 kommer visstnok i firedørs versjon til høsten - tenker litt på den selv. Denne sorten bil er kul! Clubman. Se bort i fra harrystripene på panseret.. http://www.finn.no/finn/car/used/result?CAR_MODEL/MAKE=7147&CAR_MODEL=2000105 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Denne sorten bil er kul! Clubman. Se bort i fra harrystripene på panseret.. http://www.finn.no/finn/car/used/result?CAR_MODEL/MAKE=7147&CAR_MODEL=2000105 Ja, de er fine, men i femdørsversjonen er de lengre og mindre kule. 0 Siter
Axcia Skrevet 29. august 2010 Forfatter Skrevet 29. august 2010 Ja, de er fine, men i femdørsversjonen er de lengre og mindre kule. Jeg synes originalen er for kort/liten lasteplass, og liker denne her, og har 5 dører (korte bakdører, som må åpnes via hoveddører foran), er tøff. Fint med delt lastedør. *me like* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Jeg synes originalen er for kort/liten lasteplass, og liker denne her, og har 5 dører (korte bakdører, som må åpnes via hoveddører foran), er tøff. Fint med delt lastedør. *me like* Ja, den er ikke dum :-) Aner ikke egentlig hvordan kjøreegenskapene er, men Audi'en ser jo bedre ut i så måte. 0 Siter
Axcia Skrevet 29. august 2010 Forfatter Skrevet 29. august 2010 Ja, den er ikke dum :-) Aner ikke egentlig hvordan kjøreegenskapene er, men Audi'en ser jo bedre ut i så måte. Mercedes A- eller B-klasse, da? Hva synes du om de? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.