candyqueen_83 Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 ...eller litt stor, kanskje... Hehe. Bedre med bittelitt for stor enn bittelitt for liten ;O) Hva skal bilen brukes til? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Jeg hadde en Polo en gang. Funka kjempefint bortsett fra den vinteren alle dørene frøys, og jeg måtte klatre inn fra bagasjerommet. Og min aller første bil var en Mitsubishi colt. Knallblå. Den likte jeg fryktelig godt den gangen. 0 Siter
Axcia Skrevet 29. august 2010 Forfatter Skrevet 29. august 2010 Jeg hadde en Polo en gang. Funka kjempefint bortsett fra den vinteren alle dørene frøys, og jeg måtte klatre inn fra bagasjerommet. Og min aller første bil var en Mitsubishi colt. Knallblå. Den likte jeg fryktelig godt den gangen. Polo er bra. Kjørt mye Polo, har også eid en Golf 3 og en Golf 4 stasjonsvogn. Mittibushen har jeg ikke peil på ;-) 0 Siter
Axcia Skrevet 29. august 2010 Forfatter Skrevet 29. august 2010 Hehe. Bedre med bittelitt for stor enn bittelitt for liten ;O) Hva skal bilen brukes til? Om vi kjøper en liten bil, så er det en nr 2-bil. Vi har en stor flerbruksbil som er hovedbilen. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Om vi kjøper en liten bil, så er det en nr 2-bil. Vi har en stor flerbruksbil som er hovedbilen. Ok, men det kan jo være greit med en liten bil som man fortsatt får med seg litt bagasje i. 0 Siter
Axcia Skrevet 29. august 2010 Forfatter Skrevet 29. august 2010 Ok, men det kan jo være greit med en liten bil som man fortsatt får med seg litt bagasje i. Jo da, ser den :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Mercedes A- eller B-klasse, da? Hva synes du om de? Har vurdert Mercedes A-klasse også, men synes den er litt "kasse" og jeg føler at andre bier har bedre veigrep (uten at jeg egenentlig har særlig peil). Vurderer også Peugeot 206. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Ok, men det kan jo være greit med en liten bil som man fortsatt får med seg litt bagasje i. ''Ok, men det kan jo være greit med en liten bil som man fortsatt får med seg litt bagasje i.'' Ja, noe må man ha plass til, men for meg (og antakelig for Axcia) er det viktig at nr. to-bilen er liten, særlig i forbindelse med fremkommelighet og parkering i byen. Skal man på storhandel eller weekendtur med en del bagasje er det uansett ikke den bilen som brukes. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 ''Ok, men det kan jo være greit med en liten bil som man fortsatt får med seg litt bagasje i.'' Ja, noe må man ha plass til, men for meg (og antakelig for Axcia) er det viktig at nr. to-bilen er liten, særlig i forbindelse med fremkommelighet og parkering i byen. Skal man på storhandel eller weekendtur med en del bagasje er det uansett ikke den bilen som brukes. Men en Auris er da ganske liten, og lettparkert i byen ) 0 Siter
Gjest gjerne en Golf Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Golf. Den har god levetid og bra kjøreegenskaper. Jeg er i hvertfall veldig fornøyd men min 97-modell. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Men en Auris er da ganske liten, og lettparkert i byen ) Absolutt, men andre biler er kulere 0 Siter
Axcia Skrevet 29. august 2010 Forfatter Skrevet 29. august 2010 Golf. Den har god levetid og bra kjøreegenskaper. Jeg er i hvertfall veldig fornøyd men min 97-modell. Golf er knallbra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.