Gjest Shira :o) Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Glad for å høre at du nå skal få tatt blodprøver. Burde være unødvendig å skulle vente lenge på det også i din situasjon. Siden du har fulgt meg litt, så er det nå i dag bestemt at de skal prøve å operere tarmene mine. Har internt prolaps, svært usikkert om det kan fjernes pga at jeg er som jeg er, men de vil gå inn å kikke. Dersom det ikke lar seg gjøre går de videre til stomi under samme operasjonen. (her ville de egentlig dele det opp, men jeg er lite lysten på 2 omganger, så de gikk med på kun 1) Jeg vet ikke alt enda, vi skal snakke sammen først slik at jeg vet helt hva det innebærer å si at de kan ta steget fullt ut dersom de møter på trøbbel. Diarèen vil de ikke kunne ordne, men så store tømmeproblem jeg har nå, det kan de bedre dem er tanken. Faren med slike interne prolaps og spesielt i mitt tilfelle som jo er litt spesielt, er at det kommer tilbake. I så fall får vi krysse den broen når vi kommer dit. Så de forbereder meg på nederlag her, men vi må prøve, jeg må prøve. Så nå får jeg testet operasjonsalen på Ahus. På avd er det trådløst nett, det er det ikke på RH, så aldri så gale at det ikke er godt for noe, he he ;o) De andre spesialistene mine har tro på at dersom jeg klarer å være mer i fysisk aktivitet, litt bedre ernæring osv, vil blodverdier og endel annet bedre seg litt. Det tror jeg selv også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.