Gå til innhold

Leiebil

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg har aldri leid bil før, men nå tenker jeg at det er greieste måten å få en del saker fra Trondheim til Oslo-området på. Tilbyr "alle" leiebilfirmaer muligheten for å levere bilen et annet sted enn man henter den? Er det vanlig å betale ekstra for det?

Noen tips til hvilke som er billigere enn andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på leiebil på www.finn.no (under reise).

Det er vanligvis ganske dyrt å levere et annet sted enn du leier, men det varierer nok. I noen tilfeller leter de etter folk som kan kjøre leiebiler fra A til B.

Med vennlig hilsen

Caloni Makaroni
Skrevet

Søk på leiebil på www.finn.no (under reise).

Det er vanligvis ganske dyrt å levere et annet sted enn du leier, men det varierer nok. I noen tilfeller leter de etter folk som kan kjøre leiebiler fra A til B.

Med vennlig hilsen

Takk for svar! Sitter og søker på Finn.no nå, jeg får se hva jeg finner. Har sett på dette med returbiler også, men jeg har inntrykk av at det er litt på kort varsel ofte, og at man skal være bra heldig om man får bil. Men igjen - jeg har ikke peiling på dette.

Skrevet

Takk for svar! Sitter og søker på Finn.no nå, jeg får se hva jeg finner. Har sett på dette med returbiler også, men jeg har inntrykk av at det er litt på kort varsel ofte, og at man skal være bra heldig om man får bil. Men igjen - jeg har ikke peiling på dette.

Du må være *meget* nøye med å lese hvilke forsikringer som er tatt med, og om du får "fri kilometer". Det varierer veldig, og det er veldig lett å brenne seg stygt.

Med vennlig hilsen

Caloni Makaroni
Skrevet

Du må være *meget* nøye med å lese hvilke forsikringer som er tatt med, og om du får "fri kilometer". Det varierer veldig, og det er veldig lett å brenne seg stygt.

Med vennlig hilsen

Blir helt forvirret i denne nye verdenen, jeg. Det beste hadde vært en slags lavpriskalender, for det er overhodet ikke viktig for meg å ha den en spesiell dag. Ser allways.no leier ut biler til relativt lav pris i helgene, men klarer ikke finne om den kan leveres andre steder.

Skrevet

Blir helt forvirret i denne nye verdenen, jeg. Det beste hadde vært en slags lavpriskalender, for det er overhodet ikke viktig for meg å ha den en spesiell dag. Ser allways.no leier ut biler til relativt lav pris i helgene, men klarer ikke finne om den kan leveres andre steder.

Både Norwegian og SAS har en leiebil-del på deres hjemmesider.

Det er også mulig du finner noe nyttig her:

http://www.leiebil.net/gardermoen.html

(En side jeg akkurat fant på nettet, så vet ingenting om den.)

Med vennlig hilsen

Gjest høstløv
Skrevet

Hei!

Det er vanlig å betale ekstra for å levere bilen et annet sted enn hvor man leier den.

Jeg tok et kjapt søk på finn.no, du må sørge for å ha stor nok bil, mange av bilene der var forholdsvis små biler.

Caloni Makaroni
Skrevet

Hei!

Det er vanlig å betale ekstra for å levere bilen et annet sted enn hvor man leier den.

Jeg tok et kjapt søk på finn.no, du må sørge for å ha stor nok bil, mange av bilene der var forholdsvis små biler.

Det skal holde lenge med en liten bil jeg legger ned setene på, men takk for tips!

Caloni Makaroni
Skrevet

Både Norwegian og SAS har en leiebil-del på deres hjemmesider.

Det er også mulig du finner noe nyttig her:

http://www.leiebil.net/gardermoen.html

(En side jeg akkurat fant på nettet, så vet ingenting om den.)

Med vennlig hilsen

Takk for hjelpen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...