Gjest mirramor Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Er ganske sensitiv for koffein, og i dag fikk jeg i meg to doble cappuchinoer.. alt for mye for min kropp, er helt på tuppa her. Har prøvd å drikke masse vann, er det noe annet jeg kan gjøre for å få virkningen fortere ut? 0 Siter
Gjest Nils Håvard Dahl, lege Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Det er kun tiden som hjelper deg her. Det er litt drastisk å ta betablokker om det kun dreier seg om ubehag. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Er det ikke bare å utnytte situasjonen maks og kjøre julerengjøringa mens du fortsatt er speeda? 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Har hørt at magnesium roer kroppen. kanskje du kan spise en banan, drikke litt varm melk med honning og kamille og legge deg på sofaen og bare slappe av. 0 Siter
Gjest mirramor Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Er det ikke bare å utnytte situasjonen maks og kjøre julerengjøringa mens du fortsatt er speeda? Hvem sier at jeg ikke har fått unna ting? :-) Men nå er jeg bare sliten..... 0 Siter
Gjest mirramor Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Det er kun tiden som hjelper deg her. Det er litt drastisk å ta betablokker om det kun dreier seg om ubehag. Så man kan ta betablokkere. Vel, det har jeg uansett ikke i hus, så da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.