Gjest Jeg i hvert fall Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Hvor mange kvinner har gått på resturant med fleece-jakke og rutete mannfolk-nattbukse?... =) Jeg =) 0 Siter
Gjest Melis35 Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Hmmm kunne ikke falle meg inn å gjøre. 0 Siter
songbirdy Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Vi var på fin gourmet-restaurant i går, der gubben hadde stor "slapp" joggebukse med "kne", samt fotballskjorte, jeg hadde ordinære klær, men ikke pynta overhodet. Det var bare oss der da men, litt deilig å bare droppe innom og spise der en vil, når en vil også... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Som en ikke spesielt moteengasjert mann trenger jeg klarhet i følgende: Hva er en: ''rutete mannfolk-nattbukse?... '' (Ikke heng deg opp i ordet "rutete" - det vet jeg hva betyr). 0 Siter
Mandolaika Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Som en ikke spesielt moteengasjert mann trenger jeg klarhet i følgende: Hva er en: ''rutete mannfolk-nattbukse?... '' (Ikke heng deg opp i ordet "rutete" - det vet jeg hva betyr). Det er vel en rutete pysjbukse for menn? Sånn med strikk i livet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Det er mulig jeg er fisefin, men aldri om jeg hadde gjort det ;-P 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Det er vel en rutete pysjbukse for menn? Sånn med strikk i livet. Men finnes det pysjbukser for menn? Hva slags syke mennesker er det som sover i sånt? Jeg trodde det kun var barn fram 0-3 år som sov i pysj. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Men finnes det pysjbukser for menn? Hva slags syke mennesker er det som sover i sånt? Jeg trodde det kun var barn fram 0-3 år som sov i pysj. Jeg sover ikke med pysj, men det er så deilig å ta på seg en pysj om kvelden etter å ha dusjet. Har flere jeg:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Men finnes det pysjbukser for menn? Hva slags syke mennesker er det som sover i sånt? Jeg trodde det kun var barn fram 0-3 år som sov i pysj. Hehe,- her i huset er det faktisk syke mennesker som sover i slikt - det er kun når mennene i huset er skikkelig syke at de trekker på seg noe natt-tøy. Jeg liker også pysj av og til - om vinteren eller hvis jeg skal lese i sengen f.eks... 0 Siter
Mandolaika Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Men finnes det pysjbukser for menn? Hva slags syke mennesker er det som sover i sånt? Jeg trodde det kun var barn fram 0-3 år som sov i pysj. Javisst finnes det pysjbukser for menn. Er en del eldre som sover i det tror jeg. Mange yngre går rundt i det, sover sikkert ikke i det. Barna mine på 7,5 og 11 sover i pysj fortsatt de, men bare om vinteren. Jeg har ikke sovet i pysj eller nattkjole siden jeg var barn. 0 Siter
Gjest Jeg i hvert fall Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Som en ikke spesielt moteengasjert mann trenger jeg klarhet i følgende: Hva er en: ''rutete mannfolk-nattbukse?... '' (Ikke heng deg opp i ordet "rutete" - det vet jeg hva betyr). ''Som en ikke spesielt moteengasjert mann trenger jeg klarhet i følgende: Hva er en: rutete mannfolk-nattbukse?... (Ikke heng deg opp i ordet "rutete" - det vet jeg hva betyr).'' Mannfolk-nattbukse er en nattbukse for mannfolk...slike en får kjøpt på Dressmann o.l. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 ''Som en ikke spesielt moteengasjert mann trenger jeg klarhet i følgende: Hva er en: rutete mannfolk-nattbukse?... (Ikke heng deg opp i ordet "rutete" - det vet jeg hva betyr).'' Mannfolk-nattbukse er en nattbukse for mannfolk...slike en får kjøpt på Dressmann o.l. Åh. Jeg handler kun undertøy hos Dressmann, og løper ut uten å se meg rundt så fort sokkene ligger i posen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Spørs helt hva du mener med restaurant og tidspunktet er også av betydning. Jeg kunne godt stukket innom en uformell restaurant etter en tur i skogen i slikt antrekk. Men jeg ville aldri gått på en sentrumsrestaurant en kveld i noe slikt. 0 Siter
tonie Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Det finnes enkelte ting på ugjort-lista mi fortsatt. Akkurat det der forblir nok ugjort også. Hvis jeg har en ordentlig sjuskedag bestiller jeg heller mat og får den levert på døra hvis jeg ikke gidder å lage selv:) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Fleecejakke kan nok være, men ikke nattbukse. Hehe 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Skulle det være en positiv ting å gjøre? 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Skulle det være en positiv ting å gjøre? Ja, man kan undres! 0 Siter
morsan Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Men finnes det pysjbukser for menn? Hva slags syke mennesker er det som sover i sånt? Jeg trodde det kun var barn fram 0-3 år som sov i pysj. http://s7d2.scene7.com/is/image/TheCompanyStore/CSJ09_SE88_pldfam_057 Matchende for hele familien! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.