Gå til innhold

Hvor mange...

Gjest Jeg i hvert fall

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg i hvert fall
Skrevet

Hvor mange kvinner har gått på resturant med fleece-jakke og rutete mannfolk-nattbukse?... =)

Jeg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på fin gourmet-restaurant i går, der gubben hadde stor "slapp" joggebukse med "kne", samt fotballskjorte, jeg hadde ordinære klær, men ikke pynta overhodet. Det var bare oss der da men, litt deilig å bare droppe innom og spise der en vil, når en vil også... ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Som en ikke spesielt moteengasjert mann trenger jeg klarhet i følgende:

Hva er en:

''rutete mannfolk-nattbukse?... ''

(Ikke heng deg opp i ordet "rutete" - det vet jeg hva betyr).

Skrevet

Hva er en:

Det er vel en rutete pysjbukse for menn? Sånn med strikk i livet.

Skrevet

Det er mulig jeg er fisefin, men aldri om jeg hadde gjort det ;-P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er vel en rutete pysjbukse for menn? Sånn med strikk i livet.

Men finnes det pysjbukser for menn? Hva slags syke mennesker er det som sover i sånt?

Jeg trodde det kun var barn fram 0-3 år som sov i pysj.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Men finnes det pysjbukser for menn? Hva slags syke mennesker er det som sover i sånt?

Jeg sover ikke med pysj, men det er så deilig å ta på seg en pysj om kvelden etter å ha dusjet. Har flere jeg:-)

Skrevet

Hehe,- her i huset er det faktisk syke mennesker som sover i slikt - det er kun når mennene i huset er skikkelig syke at de trekker på seg noe natt-tøy.

Jeg liker også pysj av og til - om vinteren eller hvis jeg skal lese i sengen f.eks...

Skrevet

Javisst finnes det pysjbukser for menn. Er en del eldre som sover i det tror jeg. Mange yngre går rundt i det, sover sikkert ikke i det.

Barna mine på 7,5 og 11 sover i pysj fortsatt de, men bare om vinteren. Jeg har ikke sovet i pysj eller nattkjole siden jeg var barn.

Gjest Jeg i hvert fall
Skrevet

Hva er en:

''Som en ikke spesielt moteengasjert mann trenger jeg klarhet i følgende:

Hva er en:

rutete mannfolk-nattbukse?...

(Ikke heng deg opp i ordet "rutete" - det vet jeg hva betyr).''

Mannfolk-nattbukse er en nattbukse for mannfolk...slike en får kjøpt på Dressmann o.l.

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Som en ikke spesielt moteengasjert mann trenger jeg klarhet i følgende:

Hva er en:

rutete mannfolk-nattbukse?...

(Ikke heng deg opp i ordet "rutete" - det vet jeg hva betyr).''

Mannfolk-nattbukse er en nattbukse for mannfolk...slike en får kjøpt på Dressmann o.l.

Åh. Jeg handler kun undertøy hos Dressmann, og løper ut uten å se meg rundt så fort sokkene ligger i posen.

Gjest Elextra
Skrevet

Spørs helt hva du mener med restaurant og tidspunktet er også av betydning.

Jeg kunne godt stukket innom en uformell restaurant etter en tur i skogen i slikt antrekk. Men jeg ville aldri gått på en sentrumsrestaurant en kveld i noe slikt.

Skrevet

Det finnes enkelte ting på ugjort-lista mi fortsatt. Akkurat det der forblir nok ugjort også. Hvis jeg har en ordentlig sjuskedag bestiller jeg heller mat og får den levert på døra hvis jeg ikke gidder å lage selv:)

candyqueen_83
Skrevet

Fleecejakke kan nok være, men ikke nattbukse. Hehe

Skrevet

Skulle det være en positiv ting å gjøre?

Ja, man kan undres!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...