ShitDiddelyDo Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Det mener i hvert fall det som ser ut til å være blondinenes talskvinne nummer 1. 0 Siter
Gjest mirramor Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Med den kjeften der hjelper det lite å være platinablond. :-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Sånn flaks at jeg nå har blitt grå ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Æsj, dumme kjerring :-( Jeg hadde iallefall sett ut som en idiot om jeg var blond, så jeg foretrekker helt klart å være brunette ;-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Ja, denne dama er verd å lytte til og derfor lysstriper jeg håret mitt. Bare derfor:-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Jeg kan faktisk ikke komme på et menneske som er styggere enn Anna Anka. I alle fall ikke så snart hun åpner munnen. 0 Siter
Axcia Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Sånn flaks at jeg nå har blitt grå ;-) *hehe* 0 Siter
Sør Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Har du begynt å legge ut horrorfilmer her? Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. august 2010 Forfatter Skrevet 29. august 2010 Har du begynt å legge ut horrorfilmer her? Med vennlig hilsen Hehe, ja, det er nettopp horror det er. Dette klippet er definitivt noe av det sykeste jeg har sett. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Mulig jeg farger håret etter denne heksas uttalelse...(((( 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Den damen er en gave til oss brunetter! :-D Det som er litt pussig, dog kanskje litt synd for oss brunetter, er at også Anna Anka opprinnelig var mørkhåret. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Den damen er en gave til oss brunetter! :-D Det som er litt pussig, dog kanskje litt synd for oss brunetter, er at også Anna Anka opprinnelig var mørkhåret. ''Det som er litt pussig, dog kanskje litt synd for oss brunetter, er at også Anna Anka opprinnelig var mørkhåret.'' Kanskje det er all blekemiddelet som har sivet ned i hjernen og ødelagt litt av hvert? ;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Jeg kan faktisk ikke komme på et menneske som er styggere enn Anna Anka. I alle fall ikke så snart hun åpner munnen. For min del trenger hun ikke å åpne munnen engang... Dama er ikke pen, eier ikke personlighet eller sjarm... I mine øyne kan jeg ikke tenke meg et styggere, selvsentrert, narssistisk menneske! 0 Siter
Axcia Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Hehe, ja, det er nettopp horror det er. Dette klippet er definitivt noe av det sykeste jeg har sett. Et sykere klipp: 0 Siter
Axcia Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 ''Det som er litt pussig, dog kanskje litt synd for oss brunetter, er at også Anna Anka opprinnelig var mørkhåret.'' Kanskje det er all blekemiddelet som har sivet ned i hjernen og ødelagt litt av hvert? ;-) *hoho* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. august 2010 Forfatter Skrevet 29. august 2010 For min del trenger hun ikke å åpne munnen engang... Dama er ikke pen, eier ikke personlighet eller sjarm... I mine øyne kan jeg ikke tenke meg et styggere, selvsentrert, narssistisk menneske! Jeg er enig med dere begge. At dette kvinnfolket skal være vakkert er ikke til å fatte. Jeg lurer på hva disse rikingene hun roter seg borti ser i henne. De kan ikke være vel bevarte de heller. 0 Siter
tonie Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Den hadde vært litt mer trøkk i den der hvis ordene kom fra ei som så noenlunde bra ut! Jeg begriper ikke at en av de styggeste damene i Hollywood tør å si sånt, men hun har selvtillit, det skal hun jaggu meg ha:) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 ''Det som er litt pussig, dog kanskje litt synd for oss brunetter, er at også Anna Anka opprinnelig var mørkhåret.'' Kanskje det er all blekemiddelet som har sivet ned i hjernen og ødelagt litt av hvert? ;-) Ja, kanskje det er svaret, ikke vet jeg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 ''Det som er litt pussig, dog kanskje litt synd for oss brunetter, er at også Anna Anka opprinnelig var mørkhåret.'' Kanskje det er all blekemiddelet som har sivet ned i hjernen og ødelagt litt av hvert? ;-) *Knegg* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.