morsan Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 *he he* Velkommen etter! :-) Anna Anka ble flittig omtalt her inne i fjor vinter, etter hennes mange sprell på TV. :-) Du burde forresten sjekke ut SVTs parodier på svenska hollydwoodfruer, derunder AA, på youtube. :-) 0 Siter
Gjest mirramor Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Et sykere klipp: Hun her kunne uten problemer tatt enda mer i. ;-) 0 Siter
Gjest mirramor Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 For min del trenger hun ikke å åpne munnen engang... Dama er ikke pen, eier ikke personlighet eller sjarm... I mine øyne kan jeg ikke tenke meg et styggere, selvsentrert, narssistisk menneske! Hadde det som kom ut vært hyggelig og sympatisk ville jo dama blitt bedre seendes ut og. Slikt henger sammen. Om du tenker slik om folk uten at de engan har åpnet munnen er du jo på samme nivå. 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Den hadde vært litt mer trøkk i den der hvis ordene kom fra ei som så noenlunde bra ut! Jeg begriper ikke at en av de styggeste damene i Hollywood tør å si sånt, men hun har selvtillit, det skal hun jaggu meg ha:) Ja, hun ser jo ut som et vrak! Tror hun er så pen og smart.... men så er hun det motsatte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.