Gå til innhold

Brunetter er stygge

Anbefalte innlegg

Skrevet

*he he* Velkommen etter! :-)

Anna Anka ble flittig omtalt her inne i fjor vinter, etter hennes mange sprell på TV. :-)

Du burde forresten sjekke ut SVTs parodier på svenska hollydwoodfruer, derunder AA, på youtube. :-)

Gjest mirramor
Skrevet

Et sykere klipp:

Hun her kunne uten problemer tatt enda mer i. ;-)

Gjest mirramor
Skrevet

For min del trenger hun ikke å åpne munnen engang...:(

Dama er ikke pen, eier ikke personlighet eller sjarm... I mine øyne kan jeg ikke tenke meg et styggere, selvsentrert, narssistisk menneske!

Hadde det som kom ut vært hyggelig og sympatisk ville jo dama blitt bedre seendes ut og. Slikt henger sammen.

Om du tenker slik om folk uten at de engan har åpnet munnen er du jo på samme nivå.

Gjest Lotus77
Skrevet

Den hadde vært litt mer trøkk i den der hvis ordene kom fra ei som så noenlunde bra ut! Jeg begriper ikke at en av de styggeste damene i Hollywood tør å si sånt, men hun har selvtillit, det skal hun jaggu meg ha:)

Ja, hun ser jo ut som et vrak!

Tror hun er så pen og smart.... men så er hun det motsatte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...