Gå til innhold

Sterkt....se denne

Gjest deretter ta en prat med deg selv

Anbefalte innlegg

Gjest deretter ta en prat med deg selv
Skrevet
Skrevet

Takk for denne...

...tror jeg skal slutte å klage på at jeg har litt vondt her og der...

Skrevet

Ja, det må jeg si! Likte den fyren godt - humoren og hvordan han viser at han til tross for null lemmer klarer å f.eks. spille golf. Det sier at man ALLTID vil ha noe å gi. Det er helt utrolig hvordan mennesket kan lære å bruke helt andre deler av kroppen til ting vi f.eks. ikke klarer i det hele tatt uten armer.

Jeg har sett utrolig mange stygge vonde sykdommer og funksjonshemminger hos folk, og jeg er ofte overrasket over hvordan de faktisk klarer å elske livet! Man vil ha det tungt noen ganger pga. det, men det er normalt. Jeg er synshemmet og har derfor en viss erfaring med å utnytte andre sanser - oga ja: Det er noe dritt til tider, men det skal ikke hindre meg i å ha noe liv!

Masse galgenhumor og selvironi redder meg ofte.

Tross null armer og bein, så syntes jeg hn på videoen var ganske kjekk jeg ;), dessuten hadde han jo evnen til å se på det med humor.

Men det er klart at det å vite at noen har det verre enn en selv, kan holde en oppe. Men på tross av å både ha en funksjonshemming og flere sykdommer - så er det ikke noe jeg blir mer ynkelig av enn omgangssyke! Da blir jeg virkelig som et barn og synes ekstremt synd på meg selv .Så det må være lov å klage litt likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...