Kolesjanka Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 OMG, den satt. Tusen takk for at du delte :-) 0 Siter
Gjest mirramor Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Så flott.. La den i favoritter. Takk :-) 0 Siter
100%ull Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Takk for denne... ...tror jeg skal slutte å klage på at jeg har litt vondt her og der... 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Ja, det må jeg si! Likte den fyren godt - humoren og hvordan han viser at han til tross for null lemmer klarer å f.eks. spille golf. Det sier at man ALLTID vil ha noe å gi. Det er helt utrolig hvordan mennesket kan lære å bruke helt andre deler av kroppen til ting vi f.eks. ikke klarer i det hele tatt uten armer. Jeg har sett utrolig mange stygge vonde sykdommer og funksjonshemminger hos folk, og jeg er ofte overrasket over hvordan de faktisk klarer å elske livet! Man vil ha det tungt noen ganger pga. det, men det er normalt. Jeg er synshemmet og har derfor en viss erfaring med å utnytte andre sanser - oga ja: Det er noe dritt til tider, men det skal ikke hindre meg i å ha noe liv! Masse galgenhumor og selvironi redder meg ofte. Tross null armer og bein, så syntes jeg hn på videoen var ganske kjekk jeg , dessuten hadde han jo evnen til å se på det med humor. Men det er klart at det å vite at noen har det verre enn en selv, kan holde en oppe. Men på tross av å både ha en funksjonshemming og flere sykdommer - så er det ikke noe jeg blir mer ynkelig av enn omgangssyke! Da blir jeg virkelig som et barn og synes ekstremt synd på meg selv .Så det må være lov å klage litt likevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.