Gjest Nord3 Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Jeg slitter med et veldig søtsug. Jeg synest ikke godteri er noe godt, men likevel "må" jeg bare ha det. Er det noen som har noen gode tips mot dette ? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Kutt tvert. Etter noen uker gir suget seg. Lettere sagt enn gjort, men sånn er det. Lure tips som kromtabletter fungerer overhodet ikke på meg ihvertfall. 0 Siter
Sør Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Kutt tvert. Etter noen uker gir suget seg. Lettere sagt enn gjort, men sånn er det. Lure tips som kromtabletter fungerer overhodet ikke på meg ihvertfall. Men tenk så fine og blanke støtfangere du får! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Krom er bra :-) Og magnesium. HOld et regelmessig blodsukker. Drikk vann. Har merket jeg blir brus- og godtesulten, men så er jeg egentlig bare tørst.. drikker litt og søtsuget forsvinner. Spis heller en frukt. Det tar bare 3-4 dager før en er avvent fra sukker sies d. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.