Gjest Jeg vil flytte dit... Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Finnes det en plass hvor mennesker ikke har sinne og hat? En plass hvor mennesker lever i total harmoni med hverandre? I så fall vil jeg flytte dit... 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Hvis alle hadde vært som meg hadde det vært fred på jord.... Dessverre er mennesker noen egoistiske vesener med hver sine personligheter. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Hvis alle hadde vært som meg hadde det vært fred på jord.... Dessverre er mennesker noen egoistiske vesener med hver sine personligheter. ''Dessverre er mennesker noen egoistiske vesener med hver sine personligheter.'' Ja, dessverre og heldigvis :-). 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Det finnes. Men jeg vil ikke flytte dit ennå, har for mye ugjort her jeg er. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Det må nok bli i ensomhet på en eller annen fjellvidde eller langt inni en skog. Da kan du leve i harmoni med dyrene og alt rundt deg. Vi mennesker er laget slik at vi blir for forskjellige til at man i det store og det hele kan unngå problemer mellom grupper er jeg redd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.