Gjest takk for svar dere Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Sønnen min og noen kompiser lekte seg med å kaste småstein på hverandre. Og det endte så klart med at sønnen min fikk en stein midt i øyet. Dette var på fredag. Vi skylte øyet og etter en stund med synet litt klarere igjen. Virket bedre på kvelden samme kveld. Men både lørdag og søndag har det blitt vondt igjen, ikke hele tida, men plutselig så har det blitt både vondt og rødt. Kan ikke se at det sitter noe på øyet, har også skylt det flere ganger. I tillegg er det vondt når han legger seg flatt ned. Vi burde vel kanskje la legen se på dette i dag? Ettersom det er øyet det dreier seg om 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Huff ja, lege øyeblikkelig - vær så snill... Det kan sitte ting igjen i øyet, og det er skumle saker. Min nevø opplevde det samme for 15 år siden, han er blind på det øyet i dag... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takk for svar dere Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Huff ja, lege øyeblikkelig - vær så snill... Det kan sitte ting igjen i øyet, og det er skumle saker. Min nevø opplevde det samme for 15 år siden, han er blind på det øyet i dag... Uff, trist å høre ang din nevø. Ringte legen nå nettop, og skal dit om en time Takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Uff, trist å høre ang din nevø. Ringte legen nå nettop, og skal dit om en time Takk for svar Lykke til:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takk for svar dere Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Lykke til:-) Takk Har vært der nå, og alt så bra ut. Han hadde fått en rift i hornhinna, så fikk en krem å smøre på - så da blir han helt fin igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Takk Har vært der nå, og alt så bra ut. Han hadde fått en rift i hornhinna, så fikk en krem å smøre på - så da blir han helt fin igjen. Rift går fint - det som skjedde med min nevø var at en bit av steinen trengte inn i selve øyet, så det var derfor det gikk så ille i det tilfellet. Men det er greit å få sjekket:-) Godt å høre det gikk bra med din sønn... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.