Gå til innhold

Stein i øyet

Gjest takk for svar dere

Anbefalte innlegg

Gjest takk for svar dere

Sønnen min og noen kompiser lekte seg med å kaste småstein på hverandre. Og det endte så klart med at sønnen min fikk en stein midt i øyet. Dette var på fredag.

Vi skylte øyet og etter en stund med synet litt klarere igjen. Virket bedre på kvelden samme kveld. Men både lørdag og søndag har det blitt vondt igjen, ikke hele tida, men plutselig så har det blitt både vondt og rødt. Kan ikke se at det sitter noe på øyet, har også skylt det flere ganger. I tillegg er det vondt når han legger seg flatt ned.

Vi burde vel kanskje la legen se på dette i dag? Ettersom det er øyet det dreier seg om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja, lege øyeblikkelig - vær så snill... Det kan sitte ting igjen i øyet, og det er skumle saker. Min nevø opplevde det samme for 15 år siden, han er blind på det øyet i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest takk for svar dere

Huff ja, lege øyeblikkelig - vær så snill... Det kan sitte ting igjen i øyet, og det er skumle saker. Min nevø opplevde det samme for 15 år siden, han er blind på det øyet i dag...

Uff, trist å høre ang din nevø.

Ringte legen nå nettop, og skal dit om en time

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest takk for svar dere

Lykke til:-)

Takk :)

Har vært der nå, og alt så bra ut. Han hadde fått en rift i hornhinna, så fikk en krem å smøre på - så da blir han helt fin igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Har vært der nå, og alt så bra ut. Han hadde fått en rift i hornhinna, så fikk en krem å smøre på - så da blir han helt fin igjen. :)

Rift går fint - det som skjedde med min nevø var at en bit av steinen trengte inn i selve øyet, så det var derfor det gikk så ille i det tilfellet. Men det er greit å få sjekket:-) Godt å høre det gikk bra med din sønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...