avidi Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Jeg har gitt etter for maset til 12-åringen og skal la ham få MSN konto. Men poenget er jeg ikke har peiling på innstillinger i forhold til personvern og hvem som kan se hans profil. Jeg ønsker jo å skjerme mest mulig slik at det er bare vennene hans om kan kontakte ham. Er det noen som kan gi meg en liten innføring i MSN verdenen? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Man trenger vel ingen profil dersom man kun skal bruke msn? Da er det bare å logge seg på men en hvilken som helst mailadresse (trenger ikke være hotmail). Men du mener kanskje at han vil ha et slags space i tillegg? Det kan jeg i så fall ingenting om... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Jeg tror du har misforstått litt. Msn er ikke som facebook - du trenger ingen profil. Man logger inn med hotmail adr sin, og kan legge til kontakter som man kan chatte med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.