Gjest bilselger :D Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Skal kjøper betale omreg. avgiften direkte til selger eller betaler kjøper kun for selve bilen til selger og ordner omreg.avgiften selv hos Biltilsynet? Skal selge en bil, men litt usikker på hvordan dette funker. Om kjøper skal betale hele beløpet til meg, så betaler jeg selv inn omregistreringen eller om kjøper må ordne dette selv. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 kjøper ordner med omregistrering selv... Når salget skjer via bedrift pleier omregistreringa bli ordnet av selger. men ved privat salg pleier det være kjøper som ordner det selv. kjøper møter opp på biltilsynet med salgsmeldinga som følger vognkortet som jo er underskrevet av både selger og kjøper,, får vite hvor mye omregistreringa blir. Betaler inn(på vårt nærmeste biltilsyn må man forevise kvittering på at betaling er utført, men jeg vet ikke om dette gjelder overalt), og får deretter omregistreringa registrert... 0 Siter
Speak Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Kjøper må fikse omregistrering selv. Det er ikke din jobb. Så du skal kun ha penger for selve bilen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.