Gå til innhold

Hmmm

Gjest Noen som vet dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten er veldig sjalu av seg. Bestekameraten er politi. Kan han på noe måte med hjelp fra kameraten overvåke mobilen eller pc min og se hva jeg skriveer til venninnene mine og sånn? Fikk en litt ekkel følelse på det i dag..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis politimannen har såpass makt og er en sopp, så er det vel teoretisk mulig.

Men finner du ut at det er tilfelle får du sørge for at en politimann mister jobben.

Når det gjelder kjæresten din bør du dumpe ham. Hvordan i himmelens navn kan du være sammen med en fyr du mistror nok til å gå til overvåkingsskrittet sammen med en politivenn?

Og da har jeg ikke engang nevnt hans sjalusi ...

Skrevet

Det er mulig å kjøpe seg programvare som kan brukes til dette formål. Det er lov å eie det, men ulovlig å bruke det.

Hvis en ansatt i politiet er behjelpelig med ulovlig virksomhet, kan han miste jobben. Jeg håper vi kan ha tiltro til at politiet holder seg på rett side av loven.

Skrevet

Hvis politimannen har såpass makt og er en sopp, så er det vel teoretisk mulig.

Men finner du ut at det er tilfelle får du sørge for at en politimann mister jobben.

Når det gjelder kjæresten din bør du dumpe ham. Hvordan i himmelens navn kan du være sammen med en fyr du mistror nok til å gå til overvåkingsskrittet sammen med en politivenn?

Og da har jeg ikke engang nevnt hans sjalusi ...

Nei, jeg tror egentlig ikke at han har gjort det. Jeg bare lurte på om det var en enkel sak å gjøre det. For en vet jo aldri..jeg har hørt at politi kan sjekke rullebladet til personer lett for å finne ut ting om en de dater fks. om hun har noe kriminelt på seg. Men jeg vet ikke om det stemmer..?

Gjest been there, done that
Skrevet

Et liv med en (sykelig) sjalu person er et helvete å leve i!

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Nei, jeg tror egentlig ikke at han har gjort det. Jeg bare lurte på om det var en enkel sak å gjøre det. For en vet jo aldri..jeg har hørt at politi kan sjekke rullebladet til personer lett for å finne ut ting om en de dater fks. om hun har noe kriminelt på seg. Men jeg vet ikke om det stemmer..?

Å sjekke rullebladet kan de gjøre, men det du skriver til dine venninner, havner ikke på rullebladet :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Politiet kan selvfølgelig sjekke rulleblad, men de kan ikke sjekke et rulleblad for f.eks. deg - dersom du ber om det. Dvs, de kan det, men i så fall bryter de loven.

Gjest segunda
Skrevet

En enkelt sak er det ikke, det må anses som høyest komplisert sak hvis det er mulig. Politimann som risikerer sin ære for slikt er et slikt kryp at det kan ikke beskrives.

Skrevet

Hei,

Det skal en del til før en politi kan overvåke noen på den måten.

Da er det mye enklere for din kjæreste å installere spionprogrammer på PCen/mobiltelefonen din.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...