Gå til innhold

jenter på 2 år, hva leker de med?

Gjest snupies

Anbefalte innlegg

Gjest snupies

Snart bursdag, og snuppa har litt lite leker. (JA, det er sant!!)

men hva lejer de med disse små ? Noen forsla gtil hva vi skal ønske "oss"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Duplo var en slager i mange år, fra de var 1-2 til de var 5-6. Fisher Price har mange gøye ting som kan settes sammen, bl.a. en buss med folk i, som mine brukte mye,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisher Price Little People serie. De ha bondegård, skolebuss, fly, brannstasjon, hus etc etc.

Duplo i alle varianter

Byggeklosser i tre

Liten myk babydokke med tilbehør som vogn eller seng

Komfyr med utstyr som kjeler og koppestell og "mat"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekekjøkken med plastmat, tallerkner, gryter osv osv.

Det fikk eldstejenta vår til toårsdagen, og det er vel den enkeltleken som har blitt brukt mest hos oss, over mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Om de ikke har gåbil fra før vil jeg anbefale det! Mange får det til ettårsdagen, men mine lekte med dem til de var minst fem og jeg måtte få dem unna for å spare møbler og parkett.

Duplo og Brio er klassikere som barna også kan ha mye glede av. Særlig Brio er litt dyrt å kjøpe og kjekt å få i gave ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter absolutt forslaget om lekekjøkken med mat og gryter osv! Superpopulært. Samme med en liten butikk/kassa-apparat. Og dukkevogn. Jenta mi (3 år nå) har også vært veldig glad i de små ponniene sine (My Little Pony-tilsvarende). Og de fleste småunger tror jeg er veldig glade i Mikke Mus Klubbhus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hos oss

Støtter forslaget om komfyr / lekekjøkken. Ta gjerne en tur i butikkene og se på de ulike modellene / typene før dere skriver det på øsnkelisten. Planlegg hvor det evt skal stå og hva dere har plass til, noen er enkle komfyrer i malt finér (Brio, Sprell), andre er stoore møbler i pastellfarget plast, med vaskemaskin og strykebrett etc. Har dere en krok på kjøkkenet det kan stå, er det det mest populære, da kan dere holde på samtidig. Da er det kanskje bedre med noe lite dere kan la stå der en stund, enn noe stort dere ikke har plass til og må rydde bort.

Ikea har en del fine nye produkter i år, med lekemat, serviser osv.

FisherPrices "littlePeople" er populært lenge. Duplo har de ofte enda lenger. Sett der det følger med en del Duplo-mennesker og dyr er gøy.

De enkleste PC-spillene er for denne aldersgruppen.

Babydukke med enkelt utstyr.

Kosedyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hos oss

Briotogbane er stas i den alderen - og et par år oppover.

Støttes! Og er såpass dyrt at det er perfekt gave å ønske seg deler til både til bursdag og jul.

Briotog-delene kan suppleres med rimeligere deler fra Biltema og Ikea, de er kompatible.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...